Destina

15:36:00 Merve Sevim 2 Yorum

Dün gece sen uyurken
İsmini fısıldadım
Ve hayvanların korkunç
Öykülerini anlattım

Dün gece sen uyurken
Çiçeklere su verdim
Ve insanların korkunç
Öykülerini anlattım onlara

Dün gece sen uyurken
Yüreğim bir yıldız gibi bağlandı sana
İşte bu yüzden, sırf bu yüzden
Yeni bir isim verdim sana
Destina

Sen öyle umarsız uyusan da bir köşede
İşte bu yüzden, sırf bu yüzden işte
Yaşamdan çok ölüme yakın olduğun için
Seni bu denli yıktıkları için
Yaşamımın gizini vereceğim sana

Leyla Müldür

2 yorum:

  1. Çok güzel bir şiir,yazdığın için ellerine,Leyla hanımın da yüreğine sağlık.:)
    Ben de şiir yazıyorum şayet blog açarsam şiirlere ağırlık vereceğim. Şair Hamiyet Akan Arkadaşım olur ayni zamanda bloggnerdir.Şu an rahatsız tedavi gördüğünü sanıyorum=))

    http://hamiyetakan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tşkler Nida :) şiir yazman yazabilmen çok güzel, böyle bir yeteneğin varken bence sen de bir blog açmalısın.. en azından daha bir teşvik edici olur her zaman yeni bişeyler yazıp bloguna koymak için :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)