The Secret (Sır)

12:02:00 Merve Sevim 5 Yorum

"Bu sırrın ne olduğunu söyleyemem.Tek söyleyebildiğim
 
 varolduğu." 

 (Alexander Graham Bell-Telefonun Mucidi) 

San ki…Kalabalık evim. San ki...Kalabalık yüreğim.San ki...MutluyumSan ki herşey yolunda.San ki... Param çok.San ki... Sağlıklıyım.San ki...Seviliyorum. San ki... Seviyorum.Sanki...Elimdeki şans taşım ısınmaya başladı. Gülümsüyorum...Biliyorum ki iyi şeyler olacak ve bekliyorum.
aslında en büyük sır senin nasıl gördüğün ve nasıl görünmesini İSTEDİĞİNDİR...

5 yorum:

  1. Merve'cim! Rhonda Byrne,bu muhteşem eserinin her sayfasında zannımca, Zengin olmanın kur guları oluşturulmuş, Bir nevi rehper:(( velakin yazılanların
    uygulanabilirliği tartışılır. Mevki,anamal,kapital+ beyin refleksleri yanında acımasızlığının var olduğunu düşünüyorum. Kitabi okumadım ama okuyabilirim, varlıklı olma pahasına değil yanlış anlaşılmasın,sevgiler:)):))

    YanıtlaSil
  2. ben de okumadım Nida :) ancak çokça yorumunu okudum,sadece bir yerde kitabın altında orda yazdığım yazıyı gördüm.. baya hoşuma gitti paylaşmak istedim ;)okuyunca kendi yorumumu da çıkarırım sanırım ..

    YanıtlaSil
  3. Mervecim! PC nin saatini güncellermisin,yanlış anlaşılır! Cünki. o.3:56 larda ben mışıl mışıl uyuyorum:))bu konuda sana yardımcı olabilirim, gerekirse...

    YanıtlaSil
  4. çok iyi olur yardımcı olursan nida :Dhem o saatte yazsan bile kime ne yanii ..

    YanıtlaSil
  5. Tşk.ler.. sözünde haklısın muhakkak kimi ilgilendirir ki?
    Yorumcu için sorun değil de.
    Blogg yazarlarının yorum yaptığı arkadaşları için bu konu da tınlamalarına şahit olmuştum da.
    o yüzden Merve'ciğim, beni yanlış anama!

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)