Sevgili John - Dear John fragmanı

15:48:00 Merve Sevim 2 Yorum

bu yaz tatilinde bir hafta 6 film almıştım ve günde 2 film izleyerek kafa dağıtıyordum. filmlerinden birisi de Sevgili John olmuştu.zaten asker filmlerine bayılırım bir de içine çok hoş bir aşk hikayesi yerleştirilince keyifle izledim filmi :( az önce 25 Kasım'da 20:00 de TRT' de yayınlanacağını görünce çoook sevindim ve paylaşmak istedim...zamanınız olursa izlemenizi tavsiye ederim :)

filmi kısaca açıklamak da isterim : Konusu
" 'Sevgili John', diye başlar mektup. Ve bu iki kelimeyle bir kalp paramparça olur, iki hayat da sonsuza dek değişir.

Gerçek aşkı bulmak öyle zor ki. Ve bulunca da kolay vazgeçemiyor insan. Vazgeçmemek de gerekiyor zaten. Hayat bambaşka gerçekleri, gerekçeleriyle beraber kapımıza getirip dayatsa da aşkı unutmamalı. John'un yaptığı gibi. İçimizden biri o. Sıradan biri. Ama işte hepimizin ki gibi onun aşkının hikâyesi de biricik ve benzersiz. "

Gençliğinin en kızgın ve öfkeli dönemini geçiren 23 yaşındaki John başka ne yapacağını bilemediği için liseden hemen sonra askere yazılmıştır. Hayallerinin kadını Savannah ile karşılaştığı vakit kendini hayatında yeni ve temiz bir sayfa açmaya hazır hisseder. Aralarındaki çekim olgunlaşıp aşka dönüşünce Savannah da kendini görev turlarına çıkan John'u sabırsızca beklerken bulur. John ise bir an evvel kalbini çalan bu kızla evlenmek ve yerleşik bir hayata geçmek istiyordur zaten. Ancak 9/11 tüm planları altüst eder. John, askeri görevine tekrar dönmesi gerektiğini hisseder. Ve ne yazık ki, iki sevgilinin arasına giren uzun ayrılık döneminde Savannah bir başkası ile duygusal anlamda yakınlaşır. “Sevgili John,” diye başlayan bir mektup okunur ve bu iki kelimeyle bir kalp paramparça olur, iki hayat ise sonsuza dek değişir. Eve dönüşünde John'un acısı büyük olacaktır. Savannah, ki artık bir başkasıyla evlidir, hâlâ onun gerçek aşkıdır. …Genç adam hayatının en güç kararı ile yüzleşmek durumunda kalır.
filmi yeniden izleyeceğim ancak bu sefer daha faklı duygularla :) bu sefer daha çok üzüleceğimi biliyorum , çünkü herkesin yaptığı gibi ben de kendimi oyuncularının yerine koyanlardanım :)

2 yorum:

  1. Mervecim paylaşımın için tşk.ler TRT nin hangi kanalı olduğunu belirtmemeşsin ama saat 20:00 tüm kanallarını araştırırım bu filmi merak ediyordum.http://dalgaesintisi.blogspot.com/ adresinde kitap kurdu lise son da okuyan -aqua- ismli kardeşim bir ay öncesine kadar hem romanın dan hemde "Sevgili John" filiminden bahis etmişti ne iyi ettinde hatırlattın:)
    Çok hassasiyet sahibi kişi olduğunu anlıyorum yazdıklarından,filimde olsa,insan kendini mağdur olanın yanında hissettiğinde üzülmemek elde değil bu duygu da herkeste olmayabiliyor.:))

    YanıtlaSil
  2. ne demek canım :) TRT 1 de yayınlanacak, arama diye söliyim dedim :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)