Maher Zain - İnşallah

21:00:00 Merve Sevim 9 Yorum


İNŞAALLAH
Bazen hayata devam edemeyeceğini kaybolmuş ve çok yalnız olduğunu hissedersin..bütün gördüğün gecedir..her taraf karanlıktır hangi yöne gideceğini bilemezsin..üzülme ve sakın umudunu kaybetme ..

Çünkü Allah daime senınle..inşaAllah
Sen dogru yolu bulacaksın..

Bazen bir çok hata yaparsın pişman olmak için için çok geç oldugunu düşünürsün yaptığın yanlışlardan dolayı karamsarlığa düşersin kalbin utanc ile dolar ...

Sakın üzülme ve umudunu kaybetme!!!
Çünkü Allah daima senınle

Allaha dön, O uzakta değil Sadece Ona güven Ellerini kaldır ve dua et ..
ALLAH'IM BENI BANA BIRAKMA DOĞRU YOLU GÖSTER ÇÜNKÜ BANA DOĞRU YOLU GÖSTERECEK OLAN SADECE SENSIN
inşaAllah
Biz doğru yolu bulacağız...

 Yeni keşfettim Maher Zain'i...Müziği direk kalbe itaf ediyor,insanın şarkı söylerken bile dua edebileceğini hissettiriyor ve gönül rahatlığı veriyor, hayatı da biraz ilginç..Lübnan'lı olan Maher Zain Amerika ve İsveç'te de yaşamış bir süre... 
Maher ,Michael Jackson, Lady Gaga, Akon gibi önemli sanatçılarla iş yapmış bir şirkette çalışma olanağı bulmuştu. Fakat Maher çok huzursuzdu çünkü müzik endüstrisi ve onu çevreleyen herşey ona göre değildi. Bu nedenle İsveç’e dönmeye karar verdi, Stockholm'da faaliyet gösteren islami bir topluluğa katıldı ve ordaki insanlarla vakit geçirmeye başladı, düzenli olarak kendisinin ‘evim’ dediği camiye gitti.
Doğru yolu bulduğuna emin olan Maher, müzik yoluyla insanlara yardım etmeyi ve onlara doğru yolu göstermeyi kendine amaç edinmiştir....

9 yorum:

  1. Şarkı iyi güzelde klipteki eroin kullanma eylemi insanı tedirgin ediyor, belki şarkı ile özdeşlik sağlasada insanlara ters gelen görselliği var..

    YanıtlaSil
  2. klibin amacı kötüyü ve iyiyi göstermek, doğruyu ve yanlışı göstermek zaten..klip gerçekleri göstermiş sonuçta her gerçek malesef ki doğru yansıtmıyor bu dünyada..

    YanıtlaSil
  3. kelimeler ile anlatılmaz...hayran kaldım maşallah

    YanıtlaSil
  4. zaten maher zain hayranıyım.onu çok seviyorum.tüm klipleri gibi bu ba çok güzel.
    sami yusuf la boy ölçüşebilecek kadar iyi bir sanatçı...

    YanıtlaSil
  5. bnde bi kac gun once kesfettim ve o gunden beri araliksiz onu dinliyorum :) masallah, insallah hep boyle devam eder...

    YanıtlaSil
  6. oyle ben de cok ama cok seviyorum maher zaini ama onun albumlerini satin alip onun da bizi bu guzel ilahi ve sesinden mahrum birakmamasi icin ona yardim etmeliyiz ki islam adina verilen bu guzel mesajlari o da herkese iletsin yasasin ISLAM tesekkurler Maher Zain MASAALLAH.

    YanıtlaSil
  7. MAHER ZAİN in en büyük Türk fanlarından biriyim " güleser_m.z.fan " adlı instangram sayfama beklerim maher zain ' e dair herseyi sayfamda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. MAHER ZAİN nin en büyük Türk fanlarından biriyim " güleser_m.z.fan " adlı instangram sayfama beklerim maher zain ' e dair herseyi sayfamda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. MAHER ZAİN in en büyük Türk fanlarından biriyim " güleser_m.z.fan " adlı instangram sayfama beklerim maher zain ' e dair herseyi sayfamda bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)