Ne oldu öğrenci Kaptaaaannn..!

21:37:00 Merve Sevim 4 Yorum

 
Vizeleri Finallere Finalleri Bütlere Bütleri de Allah'a Havale Ediyoruz bu aralar...anlamıyorum ki 6 dersim var neredeyse hiç ders kaçırmam ama gene de zorlanıyorum bu sınav haftaları :S 15 gündür ev hapsi, geç yıkanan bulaşıklar,sınav günleri eline gelen kıyafeti giyip hızlıca evden çıkmalar ve son dakika yetişilen sınavlar...neyse ki 6 sınavdan sadece bir  fire verdim ve bir bütle bu dönemi de kapattım...bu arada WAT programı da bastırmaya başladı.30 ocakta iş fuarı var ve ben 2 tane ingilizce kursuna birden devam ediyorum sırf o gün iş kapabilmek için :S işverenlerle karşılıklı konuşup kendimize uygun iş aldımm aldımmm ..alamazsam :) öyle ya da böyle bir koca dönem daha bitmek üzere , en güzel çağlarım su gibi geçiyor anlamadan ...böyle dörtlüklerle de halimizee gülüyoruz ara sıra tabi :)

Bağlanmayacaksın Finallere 
Bağlanmayacaksın Finallere Öyle Körü Körüne,
Finallerden de Geçerim Demiceksin,
Öy...le Beylik Laflar Etmeye Gerek Yok ki
Çok çalışmayacaksın Mesela,
Hoca Bırakırsa Kırılırsın
...Ve genellikle bırakırlar zaten....

4 yorum:

  1. Hayat bir mücadele eğrisiyle doğrusuyla,Öğrencilikte öyle sayılır derslerle ve kitaplarla savaş halindesin daim, bide anlayışsız kıtipiyoz hoçaya çatarsan finaller dahada zorlaşır..
    Başarılar mervecim...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Nidacım ;) elimizden geldiğince saygılı olmaya çalışıyoruz işte..

    YanıtlaSil
  3. vay toprak gelmiş hoşgelmiş :) senin derdin benden de fazla ama ne bu rahatlık sendeki çözemedim be toprak :D

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)