Remember Me

21:42:00 Merve Sevim 2 Yorum


Remember Me... Başrolde  Robert Pattinson namıdeğer Edward ve Emilie de Ravin var.Alacakaranlık o kadar dillendi ve kızların gereksiz Edward aşkı o kadar uzadı ki filmi izlemekten soğudum.Bu ben de hep olur, bir film ve ya müzik ben onu keşfetmeden dallanıp budaklandırılırsa ondan soğurum.Neyse ki Beni Unutma öyle bir hale girmeden kendini izletti :) Aidacım ile artık düzenli olarak film geceleri düzenler olduk.Dün gece son finale çalışmak yerine dayanamayıp eve gelirken film aldık ve izledik..Filmin konusuna gelince
Tyler’ın kardeşi intihar sonucu ölmüş, bu olaydan dolayıda anne ve babasının ilişkileri zedelenmiş ve kopma noktasına kadar gelmiştir.
Ally ise annesinin işlemiş olduğu bir cinayete tanık olmuştur. Hayat, acılarla dolu bu iki insanı bir araya getiriyor ve hayatında değerli tek insan olan Tyler ona yaşama iksiri gibi gelen ilhamı Ally 'e aşık oluyor..Biraz romantizm biraz dram..en ilgincime giden de sonunun hiç beklemediğim kadar şaşırtıcı bitmesi oldu :S izleyenler ne demek istediğimi anlamıştır izlemeyenlere merak sarmıştır :) ben den bu kadar filmin geri kalanı size kalmış ...

2 yorum:

  1. Remember me "beni hatırla" almanca 30 cıvarında fragmanını izledim çok güzel bir filme benziyor..
    super bir paylaşım:))

    YanıtlaSil
  2. evet çok güzeldi :) izledikten sonra da fikrini almak isterim filme dair :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)