WAT macerasında 2. raund job fair

20:41:00 Merve Sevim 2 Yorum


Aylardır hazırlandığım, büyük bir özveriyle hem ismek ingilizce kursunu hem de şirketimizin bizim için yaptığı conversation derslerini düzenli takip etme sebebim job fair bugün gerçekleşti :) Amerikadan gelen sponsorlarla bugün taksim Titanik Otelde işimizin belirleneceği görüşmemizi yaptık.Yarın bütüm olmasına rağmen ve ben hiç çalışmama rağmen bu işe daha çok önem verdim sanırım , yarın sınavda ne yapacağımı hiç bilmiyorum :( neyse onu unutarak güzel geçen görüşmemden bahsediyim.bir erkek ve bir bayan geldi bizimle görüşmek için, yanlarına da 4 kişilik gruplar halinde alındık.onun öncesinde de hepimize toplu halde 1 saatlik bir konuşma yapıldı, tabiki konuşma dili İngilizce idi :D bu soruyu sanırım her arkadaşımız sordu şirketttekilere ve her seferinde de gülerek evet tabiki İngilizce denildi. Konuşmanın % 70 ini anladım bunda en büyük etkisi olan şirketimizin conversation derslerini söylemeden geçemicem çünkü çok faydası oldu ingilizce konuşan birisinden direk korkarak kendi içime kapanma halim kayboldu gitti :) neyse grubuma döneyim :) grubum 3 kişilik ben kuzenim ve TS den bir arkadaşım. 2 kız 1 erkek, hepimiz Trabzonlu , orada yaşayacağımız ilginç anları hayal edemiyorum :) sponsorların karşısında oturduk hepimiz ve bize ait bazı formları yine bize sordukları sorularla doldurdular. Yaşın kaç, baban ne iş yapıyor, kardeşin var mı,erkek arkadaşın var mı :) hangi işlerde çalışmak istersin kaç ay orda kalmak istersin felan :) burada ilgincime giden erkek arkadaşın var mı sorusu oldu.hayır dedim adam gülümsedi ve ekledi o zaman senin telefonla sürekli konuşmak gibi bir sorunun olmaz diye, evet şanslıyım dedim .sonuç şu ki yer olarak Nort Carolina iş olarak da Otelde çalışmayı seçtik :) işimizin kesinleşip sözleşmemizin yapılması için bir kaç gün bekleyeceğiz bakalım sonuç ne olacak :) şunu da ekliyim adamla el sıkışırken çok keyifli oluşundan ve gülerek  " Nice to meet you teacher. " demesinden işi aldık gibi bir his oluştu içimde.

2 yorum:

  1. Erkek arkadaşın olmaması bütüm'ünde olmmasına işaret sayıyordum velakin insanlar yanılabiliyormuş:)
    Gurubunuzda,bitane erkek olması yeterli USA da kızların korunmaya ihtiyacı herzaman olabilir?
    Hayırlı olsun, bütümünüde saf dışı bırakırsın inş.

    YanıtlaSil
  2. ben biraz ters bi kızım sanırım :) ders bırakmak için arkadaşa ihtiyacım kalmıyo ...

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)