Leon...izlemeyen kalmasın dedirten film

13:15:00 Merve Sevim 6 Yorum


Natali Portman 12 yaşında ve Jean Reno gibi harika bir aktörün karşısında ...hangisi daha usta oyuncu çıkaramadım , mükemmel bir film... 94 yapımı , biraz gerilim biraz aksiyon biraz dram... ama hiç durağan değil büyük bir merakla bekliyorsunuz sonraki sahnede ne olacağını.. 12 yaşındaki Matilda ve kusursuz bir katil olan Leon'un hikayesi.. pek de fazla karşılaşmadığımız bir senaryo olduğu için bu kadar etkilendim sanırım herkeslere de şiddetle tavsiye ediyorum izleyin !


6 yorum:

  1. Bayağı etkilenmişe benziyorsun, Ben de postundaki gül yapraklarından etkilendim, bazı harfleri kapatıyor renk değiştirme olanağın var,hem de iyi olur:)
    Bundan sonra hep burdamısın?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. şimdilik burdan yazmaya devam edeceğim yanlız nerdeki yapraklar nereyi kapatıyor anlamadım.. benim sayfamda bir sıkıntı yok renklerde okunuyor anlayamadım sen nerede takıldın :)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım yazılarının üzerine gelen yapralarla yazılanların rekleri ayni olduğu için o kısımdaki yazılar okunmuyordu, şimdi daha ferah olmuş şoblonunu değiştirince, tşk. ederim

    YanıtlaSil
  4. sen öle dedikten sonra ben explorerdan açtım anladım ne demek istediğini :) meğer explorer öyle mozilla başka gösteriyomuş neyseki düzelttim .

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu filmi izlemek için 17 yıl geç kaldım. Kesinlikle 17 yıllık bi pişmanlığım oldu. =)

    YanıtlaSil
  6. sen de mi yeni izledin benim gibi :) olsun zararın neresinden dönersen kardır ;)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)