Kelebek ödül töreni

16:17:00 Merve Sevim 2 Yorum


Güzel bir ödül töreni izledik geçen akşam , sunucusu Beyaz olunca daha da keyifle izlettirdi kendini...bir yılın en iyileri aralarında benim de en iyilerim olan filmler, şarkılar, sunucular seçildi...
 ilk olarak en iyi yerli dizi Öyle Bir Geçer Zaman Ki den bahsetmek istiyorum.. blogumda da sık sık dizi ile ilgili postlar giriyor, ne kadar etkilenerek ve beğenerek izlediğimi yazıyordum.. artık öyle benimsemişim ki diziyi ben çekiyor muşum gibi benim dizim tabiki birinci olacak diye sevindim...dizi oyuncularının hep beraber sahneye çıkması , o samimi içten görüntüleri ve mütevazilikleri çok hoş bi görüntüydü...
 

ayrıca en iyi kadın ve erkek oyuncu da yine dizimin baş rol oyuncularından çıktı :) Ayça Bingöl  ve Erkan Petekkaya < Cemile ile Ali kaptan > 

 

En iyi kadın sunucu tabikiiiii Esra Erol =) yerim onu ben, 1 senedir programının yakından takipçisi oldum sırf onun o doğal yapmacılıktan uzak tavırları için.. evlilik programlarının en baş eleştiricisiydim , çok saçma normal bulmuyordum oraya çıkıp beni everin demelerini.. ama artık öyle dşünmüyorum düzgün yapılınca çok kaliteli de bir program olabileceğini gösterdi Esra Erol bizlere... ve birinciliği de en çok o haketti..

   
cazeee, cazeee =) en iyi komedi dizisi tabiki Yahşi Cazibe.. her karakter ayrı bir parladı o filmde Aslıhan Gürbüz en iyi komedi oyuncusu seçildi.. Simgecime de özel bir ödül vermeleri gerekirdi ya hadi seneye inş :)


Yılın en iyi erkek pop şarkıcısı Tarkan ve en iyi şarkısı da Sevdanın Son Vuruşu oldu ki zaten geçenlerde düzenlenen Kral Müzik Ödüllerinde 12 ödül alarak ne kadar hakettiğini bir kez daha gösterdi... bir ara sahneye Tuğba Ekinci fırladı kendi çapında bişiler söyledi bi bişiler oldu =) Tarkan kapak gibi cevap vererek uzaklaştı hanımefendi yaptığıyla kaldı orda çok komikti =) reklam kokan hareketler bunlar.. 

En iyi Türk Halk Müziği kadın solist Zara oldu sonuna kadar hakedenler biri çok seviyorum Zarayı sesini yüzünü kişiliğini...
En iyi Türk Halk Müziği erkek solist Volkan Konak hemşerim benim karadenizin yıldızı.. Gerçekten farkını ortaya koyuyor .. bütün parçaları ayrı bir dinlenesi..
Muhittin de hak ettiği gibi en iyi erkek komedi oyuncusu seçildi =) Tolga Çevik yani.. Altın kelebeği alınca "çok iyi oldu tam zamanında, yeni arabamın borcu da vardı, bozdurur öderim artık " gibi bişiler de söyledi , yine çok tatlıydı :)






2 yorum:

  1. Mrb. merve. Altın Kelebek ödülleriyle ilgili bilgilendirici sunumundan faydalandım,

    Çok anlamlı! kişisel yakınmalar dışında mükkemmel bir organizasyon, Hürriyeti kutlamak lazım sıfır hatalı bir ödül töreni düzenlemiş..

    Tuğba Ekinci'nin maksadını bende merak ettim reklam mı? yoksa Tarkan şarkılarını tuğba'ya vermediği için tepkimiydi? biraz davranış bozukluğu hissettin, beyaz dahi tavrından rahatsız oldu.
    Hemşerinin havası da yerindeydi zaten çok seviliyor, çok değişik bir ekolu var.
    Hatırlatmak istemiyorum ama günlerin azalıyor, buradaki sevdiklerinden ayrılacağın için aklına geldikçe yüreğin cız diyordur. nekadar kalacatın usa da 75 gün felan mıydı?
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. finallere gömülmüş durumdayım ben unutuyorum gideceğimi sen unutmuyorsun =) evet yaklaşık o kadar kalacağım sanırım..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)