ikinci haftaya girerkene !

04:11:00 Merve Sevim 3 Yorum

Nihat Doğanı izliyordum bir kaç hafta öncesine kadar, şimdi kendimi onun yerine geçmiş gibi hissediyorum :) Burada havalar çok klimalı ve bol ingilizceli ben evimi özledim , ben dilimi özledim :)


Ben sevdiklerimin 7 saat gerisinde olmaktan sıkıldım ! en çok bundan muzdaribim, işten çıkıp eve gelene kadar rüyalara dalıyor bizimkiler. yetişemiyoruz :( hee iş demişken bir haftayı devirdik ve geldiğimizden beri sabah 8 akşam 5 çalışıyoruz.Günde yaklaşık 14 oda temizliyoruz kişi başı.. iş arkadaşlarımız jameikalı kızlar, tuhaf bi dilleri var ingiliz sömürüsünde kalmışlar belli kendi dilleri de var ama ingilizceyle karışık tuhaf bişi .. içlerinde en eğlencelisi Key Key :) odaları temizlerken bile kulaklıklar kulağında, müzik dinliyor ve beni de çok seviyor ben de onu . bir iki kere işini erken bitirip bana yardım etti ben de aldığım bahşişi onunla paylaştım, çok şaşırdı sarıldı bana :) henüz off day alamadık yani hiç tatilimiz yok , maaş da alamadık iki hafta da bir maaşlar dağıtılıyor ilk maaşımı sabırsızlıkla bekliyorum..bu gün Türktelekom AT&T hattımı açtırmayı becerdim ve evdekilerle konuştum, annemin ilk sözü şuydu "merve, sen misin ! geldin mi , doğru söyle bak sesin çok güzel geliyor , geldin bize süpriz yaptın daaa! " =) yok anne gelmedim daa dedim =) Bu arada Türk kanallarından uzak kaldım ama Fenerin şike yaptığını , neler olduğunu sürekli takip etmeye çalışıyorum .. o görevli abilerden ricam Şu Hakkımız Olan Şampiyonluğu Benim Gelmeme Yakın TrabzonSporuma iade etseler çok makbule geçecek ;) kursağımızda kalmıştı da , şimdi biz yutkunuyoruz onlar boğuluyor !  ee ne demişler küme niyet küme kısmet :))))



3 yorum:

  1. trabzonsporlu olmak türk televizyonlarını bile izleyemezken trabzonspordan haberdar olmakmış demek ki :)


    küme niyet küme kısmet, hadi hayırlısı.

    YanıtlaSil
  2. bize her yer TrabzonSpor :)) bize her yer memleketimiz Trabzon :( özlemekteyim zaten!

    YanıtlaSil
  3. devam eden yargı sureci varken, bazı varsıllıklara inanıp sonunda suksutu hayale de uğramak var:)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)