Sıcağı sıcağına

05:33:00 Merve Sevim 2 Yorum

sıcağı sıcağına dedim ama ortada pek sıcak bi durum olamadı , aksine baya bi komedi yaşadık bugün iş çıkışı =)
yangın alarmları aniden , kulaklara işkence edercesine çalmaya başladı.. biz daha ne olduğunu anlamadan lobiye çıktık.. bir de ne görelim, banyolardan havluyla fırlayanlar mı dersiniz, valizleri ellerinde bahçeye çıkanlar mı, kilosu yüzünden koşamayıp hızlı adımlarla yürümeye çalışanlar mı =)


Serjiyoyla ben birbirimize bakıp gülüyoruz, yangın felan olduğuna hayatta inanmadım zaten, ama bu insanların kaçışmaları çok güldürdü beni.. o sırada bizden çıkıp koridordaki insanlara yangın yok "No Fire!" diye söylememizi istediler ama kendileri de gülüyor müşterilerin kaçışlarına ..


Yangın olduğunda asansörler kullanılmaz, çalışmaz kuralını unutup daldık asansöre , o sıra aklıma bişi takılmıştı , zaten tembel olan yürümeye üşenen bu Amerikalılar böle bi durumda merdivenleri kullanırken biz neden bu asansördeyiz :D ikinci kata zor çıktık , bir an çok korktuk asansör duracak ve içinde kalacağız diye.. neyse biz dışarı zor attık kendimizi bi odadan iki adam ellerinde bira şişeleri dışarı çıkmış, ne oluyo felan diye bize soruyo.. yangın yok felan dedik bunlar içmiş baya heralde bi tanesi elindeki fotoğraf makinesiyle sizi çekebilir miyim diyo ! Haydaa :D güler misin ağlar mısın.. millet kaçışıyo yangın var diye, alarm susmuyo , ellerimiz kulaklarımızda koşturuyoruz zaten adamın dediğine bak.. ben ne fotosu YANGIN VAR ! deyip koşmaya başladık o sıra :D kaçtık , bahçeye çıktık.. 5 dk içinde 2 tane itfaiye ve tam teşkilat itfaiyeciler otele doluşuyo :D  ben de dayanamayıp bu komediyi kameraya çektim.. Aklıma da bizim oralarda böle bişi olsa neler olabileceği geldi .. biz  ateşin göğe vurduğunu görmeden inanmayız yangın olduğuna , bunlar dumanı görmeden döküldü yollara :)


 sonuçta ne mi oldu:
benim fikrimce sigara içmek yasak olan odalarda kesin birleri sigara içti ve o birileri de koridordaki sarhoş adamlardan başkası değildi :D Alarmlar kapatıldı ve herkes odalarına geri çıktı, bize de yorucu bi iş gününün ardında böle bi heyecan yaşamak kısmet oldu ..



2 yorum:

  1. "Experimente, Brandversuche Themen" almanyada da bazen oluyor böylesi, yangına karşı insanların ne kadar duyarlı olduğunu ölçütlüyorlar yangın eksperleri, böyle bir durumda söz konusu olabilir:)

    YanıtlaSil
  2. o yönden hiç düşünmemiştim ama asıl otel müdürü yokken böle bişey yapmaları bence saçma olurdu..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)