Yunus öldü..

21:42:00 Merve Sevim 0 Yorum

Yunus öldü.. o kadar saat sonra kurtulduğunu görünce, kardeşim kurtulmuş gibi hissetmiştim..yaşının küçüklüğünden dolayı sanırım bu kadar sevmiştim onu..20 kişinin arasından tek sağ kurtulanın Yunus olması da şaşırtmıştı tabi ve ağlamadan sızlamadan, üstündeki cansız bedenin ağırlığını korkusuz kalbiyle taşıması da ayrı bi büyütmüştü onu gözümde..
Bir gün sonra öğrendim kurtarıldıktan sonra iç kanama geçirerek hayatını kaybettiğini :( Ne büyük acıdır çocukların ölüm haberinin alınması.. içim yandı o anda, nasıl ya dedim ! çok üzülmüştüm.. Ardı arkası kesilmeyen ölüm haberlerini gördükçe de her gün daha da üzüldük tüm ülke olarak üzüldük hem de..Bir yanda ölüm haberleri, bir yanda kurtarılma haberleri, bir yanda darmadağın olmuş Van'ın enkaz hali...
Bir haftadır Türkiye tek yürek Van için çırpınıyor.. Tüm sosyal ağlar, gazeteler, tv kanalları, okul kampüsleri, belediyeler, sokaktakiler herkes yardım için seferber..yurt dışından gelen yardım haberleri de cabası..herşey kış yaklaşırken sokakta kalan Vanlı kardeşlerimiz için..
Büyük bir felaketi ağır kayıplar vererek yaşıyorlar, ama yalnız değiller..bize biz yeteriz, yeter ki şu kardeşlik, birlik beraberlik gibi çook önemli olan değerlerimizi unutmayalım, unutturmayalım.. bu ülkenin kıymetini bilelim..

0 yorum:

sizi sevi_yorum :)