Sen

19:05:00 Merve Sevim 2 Yorum

video 
Yazar: Ayşe Ecem Arol
Seslendiren: Erdem Onay
Evet yazarı Can Yücel veya başka ünlü bir şairimiz değil,senin benim gibi öğrenci bir arkadaşım :) aslında senin benim gibi dediysem benim şiirle uzaktan yakından alakam yoktur , öyle herkes de yapamaz bu işi.. yani Ecem bana göre profosyonel olma yolunda ilerleyen çok kabiliyetli bir şaire :) Tebrik ediyorum kendisini , ben ki çok az beğenirim amatör şiirse hele okuyamıyorum bile, ama onun kalemini çok sevdim.. duru bir dil, anlamlı , duygu dolu cümleler.. tabi şiiri sesiyle güzelleştiren Erdem'i de unutmamak lazım :) herşeyi beklerdim de ondan bu kadar iyi şiir okuyabileceği aklıma gelmezdi :)

2 yorum:

  1. Harikulade! Çok güzel.. Şiir de çok güzel.. Seslendiren de enfes duygu katmış. Çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. onların adına teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)