kadın&erkek

16:41:00 Merve Sevim 0 Yorum


"Erkekler kendilerini yorgun hissettikleri için,
kadınlar ise meraktan evlenirler.
İkisi de hayal kırıklığına uğrar."
Oscar Wilde
"Bekar erkekler kadınlar hakkında
evli erkeklerden daha çok şey bilirler.
Eğer bilmeselerdi
onlar da evlenmiş olurdu."
H.L.Mencken
"Kadın peşinde koşmanın zararı yoktur.
Zararı veren onları yakalamaktır."
Jack Davies
"Kesinlikle evlen!
Karın iyiyse mutlu, kötüyse filozof olursun"
Sokrates
"Bir erkek
karınızı elinizden aldığı zaman karınızı ona bırakmaktan daha
büyük bir intikam yoktur."
Sacha Guitry
"Erkekler,hayatlarının bir devresinde evlerinin tam hakimidirler.
O da doğdukları günden
üç yaşına kadar oldukları zamandır."

ne diyorsunuz bunlara ;)
hepsinde başınızı mı sallıyorsunuz, hı hı doğru valla diyerek..
bi tahminde bulunayım mı:
eğer siz bir erkekseniz: ne bu kadın milletinden çektiğimiz kardeşim, evlenmek mi amaan amaan, canlı canlı mezara mı gireceğim , her çiçeğe konup ballarına bakmak varken her akşam aynı menüye mi taalim edicem.. yok yok bekarlık sultanlık valla..(annee nerde benim mavi kareli gömleğim, ütüledin mi, ne yicez bu akşam,anne ya şu odamı bi toplasana...)
eğer siz bir kızsanız: şu laflara bakın, sanki o kadar peşimizden siz koşmuyorsunuz, binbir dolapla elde etmeye siz çalışmıyorsunuz,evlendikten sonra ne oluyor size ha, biz olmasak kudurursunuz be , ayda yılda bir iki laf ediyoruz onu da kafamıza kakıyorsunuz , iyi be ne haliniz varsa görün..

:) ne yazarsanız yazın, ne kadar felsefik sözler söylemeye çalışırsanız çalışın,
ne siz bizsiz olabilirsiniz, ne de biz sizsiz !
yarım elma felan değiliz ama bi anahtarla kilit konumunda olduğumuz kesin..
dünyaya yanlız geliriz ama iki parçalı puzzle gibi yanına uygun parçan gelene kadardır bu yanlızlık..
ummadığımız anda ummadığımız yerde kendimizi onun yanında buluruz ne olduğunu biz bile anlayamayız..
öyle bir an benim başıma da geldi :)
hayatıma ummadığım anda ummadığım yerde giren insan iyi ki doğdun, iyi ki beni buldun..

0 yorum:

sizi sevi_yorum :)