Sümela'nın Şifresine gittiniz mi ?

00:29:00 Merve Sevim 0 Yorum


sonunda karadeniz ağzının doğru kullanıldığı bir film gördüm ya gözüm açık gitmem diyorum 
daha da bişe demiyorum sayın seyircilerrr..
bu nasıl bir komedidir, bu nasıl düşünülmüş hareketlerdir, bu nasıl karadenizli rolüne bürünmektir yaw!
başroldeki Temel, onun arkadaşı şu silahla adam vurup yol tarifi veren eleman,Temelin babasını oynayan imam bence filmin en en iyi oyuncularıydılar..Trabzonlu olarak söylüyorum , her lafa "uyy" diye başlayıp "daa" diye bitirmeyi,araya da gaybana ve ander kelimelerini serpiştirmeyi karadeniz ağzı olarak yansıtan birçok yapımdan sonra bu filmin o bölgenin insanlarına ilaç gibi geleceğini tahmin ediyorum.. Sümelada hiç bu kadar uzun süreli çekim yapılmamıştı, iyi ki yapmışlar bu filmi.. bence izleyenler sümelaya çıkmış o güzelliği görmüş kadar olacak..
Trabzonun her yerinde çekimler yapılmış, sahilde, zağanos köprüsünde, ayasofya müzesinde,çarşıda ..
ilk defa şehrimi bir filmde bu kadar görme fırsatım oldu..
Gidip izlemeyenlere şiddetle tavsiye ediyorum, gülmekten karnınız ağıracak emin olun :) ve eminim bu film çoook ses getirecek ikincisi de çekilecek..

0 yorum:

sizi sevi_yorum :)