Yabancı doktorlar mı geliyor :)

17:12:00 Merve Sevim 0 Yorum

gün geçmiyor ki ilginç birşey olmasın benim güzel ülkemde..
henüz hangi ülkelerden geleceğini bilmediğim doktorlar ülkemizde çalışma izni alabileceklermiş,
özel hastahanelerde diplomaları bizim okullarınkine denk olanlar göreve başlayabileceklermiş..
benim durumla ilgili kurduğum ilk cümle : aha, bu yabancı dil sorunu yine karşımıza çıktı iyi mi,
hem de çoluk çocuk torun tombalak herkesin :)
daha bizler kendi doktorlarımızın "neyin var?" sorusuna cevap vermezken
bir de bunun ingilizcesini mi söyleyeceğiz..
hadi bizler çat pat bişiler söyler özne yüklem zaman karışık bişiler anlatırız da,
eee benim cAnımmm dohtorum annemin, ananemin hastalık tarifini nasıl anlayacak :)
ki bunu normal türkçe bilen bizler bile zor anlarken:
-ananecim neyin var neren ağırıyor?
-sorma kızım, bu geceden beri uyutmadı beni bu gaybana ağri,
 tepindi durdi bacaklarımda, sanki birileri etlerimi çekiydi..
-annecim senin neyin var?
-ne biliyim merve ya, sanki sırtımda kamyonla yük taşiylerdi bu gece, eldim sabaha kadar. :D
şimdi gel de bunları o canım dohtoruma anlat.
valla bize diyorlar ki öğretmenlik hevesi 6 yıl sonra ölüyo falan filan..
peki o dohtorlarım kaç ay dayanacak çok merak ediyorum :)
ben yeniliklere açık birisiyimdir, gelsinler bir de onlara muayene olalım derim ama
bu işten çıkacak komedi malzemeleri daha çok ilgimi çekiyor , heyecanla bekliyorum o derece :)

0 yorum:

sizi sevi_yorum :)