2012 Eurovision şarkımızı çok beğendik :)

22:05:00 Merve Sevim 4 Yorum

4 yorum:

  1. bu çocuğu sevmiyordum aslında ben.
    ama şarkıyı çok sevdim cidden doğru seçimmiş bonomo

    YanıtlaSil
  2. bana da çok sempatik geliyordu tarzı da ilginçti .. bence de çok iyi parça girişi akılda kalıcı eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  3. Tipik bir ibrani şivesini anımsatıyor, İsrael'den 12 puanı alırız herhalde?!

    Bide Kumi Koda'nın "Love Me Back" ile olan müzik notaları benzerliği fark edilebiliyor ne kadar yeni bir düzenleme olarak lanse edilsede!:)

    Yinede hayırlı olsun diyelim,, başarılı olur kanaatindeyim:)

    http://www.youtube.com/watch?v=VKVH4M7ubY0

    YanıtlaSil
  4. bende duydum benzerlikler varmış evet :S üzüldüm biraz tamamen orjinal olaydı daha iyiydi ama görücez artık nasıl ses getireceğini :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)