ilk blog hediyem :)

21:33:00 Merve Sevim 4 Yorum

Styleboom 4 hafta boyunca her pazartesi yaptığı çekilişlerde 5 kişiye Panasonic epilasyon aleti hediye ediyormuş.Facebook sayfasını beğenip yorum bırakan kişiler de çekilişe kazanma şansı yakalıyormuş.ilk çekiliş bugün yapılmış ve benim de adım çıkmış ne şans ama yha :) bloglarda çekilişle hediye dağıtıyorlar sürekli ama o kadar yorum yapan oluyor ki bana çıkma olasılığı neredeyse yok diyorsun.Ama bana çıkmış çok şaşırdım.isteyenlerin hala yorum bırakıp kazanma şansları var, son olarak kazanmamda emeği geçen zeynep ablama teşekkür ediyorum, bu çekiliş onun hediyesi oldu aslında bana.

4 yorum:

  1. Sevgili merve kabarmasının sırrı 1-oda sıcaklığında yumurta
    2-elenmiş un
    3-fazla çırpmamak
    4-en az yarım saat fırına koyduktan sonra kapağını açmamak...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. :) o zaman tekrar kek yapmaya başlıcam.
    ilk deneme olarak mandalinalı kek yapıcam, bu tavsiyelere uyarak , teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan öyleysee ;)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim seyhan ablacımm :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)