önüm arkam sağım solum çanta :)

16:54:00 Merve Sevim 10 Yorum

önüm arkam sağım solum çantaaaa :)
yeni sezon çantalardan haberiniz var dimi, bu güzellikleri farkettiniz sizlerde değil mi..
rengarenk, kemerli, deri karışımı yandan askılı benim favorilerim.. elimden gelse tüm kredimi çantalara yatırabilirim bu sezon ki modeller kesinlikle alınası cinsten..ben de bugün yukardaki bu cici çantayı aldım ama nasıl aldım !!
öss tercihi yaparken bile bu kadar kararsız kalmamıştım efendim :) öyle söyleyim siz anlayın.. birini bırakıp diğerine vuruluyorum vee sonunda karar verip aldım ama en kısa zamanda yine gidip alıcam bitane :) fiyatını merak edersiniz şimdi 25 tl onu da söyliyim öhüm :) evet çok uygun fiyatları vardı.. çanta bakmaya doyamadığımdan değişik modeller de buldum sizlerle paylaşayım dedim..




















10 yorum:

  1. En güzelini seçmişsin,! soğuk ve uçuk renkler bu yılın modası, cıyak bembeler, çimen yeşili, samani renkler pek hoş görünmüyor:D


    elinde paralansın, mutlu ve sağlıklı günlerinde kullan emi!:))

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim nida

    YanıtlaSil
  3. en baştaki ve 5. olan renkli çanta güzel. yalnız o renkli çanta çapraz da kullanılıyor dimi? askısı var sanki yandan.

    internetten mi bunlar?

    YanıtlaSil
  4. en baştaki yeşili mi kast ettin yoksa benim aldığımı mı çalıkuşu :) ben bu çantaları internetten buldum evet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HANGİ SİTEDEN BULDUN ACABA.SİTE ADI VEREBİLİYORMUSUN.ÇOK GÜZEL HEPSİ.

      Sil
    2. belli bir siteden bulmadaım, farklı yerlerde gezinirken buldum çantaları.. çoğunu da görsellerden buldum zaten.. ama yukarda yanyana olan küçük çantalar zaranın çantaları, ayrıca bu sondaki kutu çantaları da başını verirsen heryerde görürsün :)

      Sil
  5. Çantan çok güzel, güle güle kullan :) paylaştıklarında çok güzeller..

    YanıtlaSil
  6. bu sezonun çantaları şeker gibi :)

    YanıtlaSil
  7. Çantalar çok harika :-) istiyorum bende :-)))! Blogunu genel olarak çok beğendim bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Bana geri dönersen eğer çok memnun olurum, mail adresim: yasemin@indirimlr.com

    Sevgiler
    Yasemin

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)