Hediyelere doyamıyorum :)

16:09:00 Merve Sevim 8 Yorum

2012 bana çok uğurlu geldi.. daha iki ay geçmedi ben çekilişlerden 2. hediyemi kazandım..
ilk hediyemi styleboom dan ikinci hediyem ayakkabı atölyesinden kazandım :)
 ilginç olan bir olayı da sizinle paylaşmak istiyorum.. ayakkabı atölyesinin çekilişine sınıf arkadaşım Esra da yorum bırakmıştı.. çekiliş sonucu 2 isim seçilecek ve onlara istedikleri ayakkabıları seçmeleri söylenecekti..sonuçlar açıklandığında ağzım açık kaldı . iki isim seçilmişti ve bu isimler benle esraydı :) o kadar yorum arasından çıka çıka sınıf arkadaşları çıksın iyi mi :)



8 yorum:

  1. iyi günlerde kullan tatlım çok şıklar :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım, ayağımda paralansın evet :)

    YanıtlaSil
  3. wayy süpersin canım çok şasnlısın güle güle kullan öperim

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok şanşlıymışsın..ayakkabılarda çok güzelmiş..güle güle kullan..
    bloğunu yeni keşfettim, takibindeyim artık :))..bana da beklerim..:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Bilge :) 2012 çok uğurlu geldi bana gerçekten.

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)