küçücük fıçıcık içi dolu herşeycik

22:23:00 Merve Sevim 7 Yorum

özenle dekore edilmiş evlere herkes hayran kalır sanırım..
zevkler ve renkler tabiki tartışılmaz ama beyazın girdiği evi de kim beğenmezki canımmmm :)
bir kere içini ferahlatıyor insanın, ohhh diye nefes alası geliyor..
temizlik kokuyor heryer sanki, bakmaya doyamıyorsun..
hele de eviniz küçükse tavsiye ederim beyazı bol bol kullanın :)
bu resimleri de dikkatli inceleyin küçük evden yakınmak ne kelime burda kalmak için can atarsınız..








yaa ne şaşırdım ama ben de sizin gibi :)
meğersem konteynermış bu kadar güzel dekore edilmiş ev..


7 yorum:

  1. çok güzelmiş:)
    paylaşım için teşekkürler,
    bende sizi beklerim,
    hayırlı akşamlar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Cok seker renklerin uyumu guzel ama benim icin biraz dağınık bir görüntü....izlemedeyiz canım sevgiler;)

    YanıtlaSil
  3. alan dar olunca üstüste gelmiş görünüyor haklısın aslında :) ama olsun yine de çok güzekl bir araba.

    YanıtlaSil
  4. gerçektende fıçıçık haniii,yok yok ,sevgiler

    YanıtlaSil
  5. nekadar güzel bir dekorasyon olmuş, zaten beyazla yapılan her türlü iç dekorasyon içimi açıyor =) birazcık inghlish home tarzı , süper

    YanıtlaSil
  6. cokta keyifle seyrettim:))))))))))
    herseyi cok zefkli buldum
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)