Mimlendim !

14:23:00 Merve Sevim 13 Yorum

Uzun zamandır merak ettiğim, Nedir ki bu Mim ? dediğim konuyu şuanda yaşayarak öğreniyorum sevgili izleyicilerim.. huyumkurusun blogger arkadaşım beni mimlemiş, şimdi onun postunu takip ederek kendi mimimi oluşturuyorum :D bu arada mimimi ne demek ya.. neyse başlayalım bakalım:

1) Yemek olsam ne yemeği olurdum?


o kadar fazla olmak isteyeceğim yemek var ki ama bir karadenizli olarak balık olmayı , her sofrayı mis kokulara boğmayı isterdim :)

2) Müzik aleti olsam hangisi olurdum?



ufff tabi ki çello olmak isterdimmm :) bir kadına bu kadar yakışan bir müzik aleti gördünüz mü siz..
çello çalmayı da çok isterdim bu arada ama bizden geçti artık gibi ..

3) Araba olsam hangisi olurdum?


eski model arabalar daha çok ilgimi çekiyor..
chevrolet olmak isterdim en tatlısından hemdee :)


5) Ayakkabı olsam hangisi olurdum?



beni tanıyanlar bilirler nasıl oxford hayranı olduğumu :)hem şık hem rahat ohh mis..

7) Renk olsam hangisi olurdum?

en sevdiğim renk Mavi.. gece mavisinin gizemini deniz mavisinin ferahlığına bayılırım..


8) Hayvan olsam hangisi olurdum?
hayvan demeyelim onlaraaaa :) yerim yerim ben o ballarını bunlarınn.. karada kuzu denizde yunus olmak isterdim , bu kadar sevimli olunur mu ey yarebbimmm :)




9) Şu an okuduğum kitabın 137. sayfasında neler var?
Şuanda Elif Şafak İskenderi okuyorum ama o kadar sıkıldım ki bir aydır kapağını açmıyorum :) 137. sayfaya da gelemedim sanırım ki..

şimdi sıra bir kaç arkadaşımı seçip mimlemek sanırım :) aklıma ilk gelenleri mimliyorum hayırlı uğurlu olsun diyelim...

delibu
kübranın günlüğü
küçük şeyler
lolipu
mylifebook
takıntımbu
tubacan
by mutu
kızıl mariposa

şimdilik bu kadar aklıma geldi :) ilerki mimlerde görüşmek üzere esen kalın :))

13 yorum:

  1. Mim ne demek gerçekten ben de merak ediyorum özellikle de nereden geldiğini .. Amam henüz bana da bir açıklama yapan olmadı :)

    YanıtlaSil
  2. canım mimini en kısa sürede cevaplayacağım:))
    hatta bu hafta içi cevaplayım:)
    çok teşekkür ediyorum,
    ayyy mimleri çok seviyorum:))

    YanıtlaSil
  3. ben de senin gibiydim Mariposa :) bak şimdi ben mimi düzenliyorum seni de ekliyorum bunun altına.. tek yapman gereken benim gibi sorulara cevap vermek :) bu bir kaynaşma etkinliğiymiş bu arada..

    YanıtlaSil
  4. tamam kübracım mimini merakla bekliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Mimle ilgili yaptığım açıklama yetmezse diye birde mimlemek lazımki yaşayarak öğrensinler işe yaramış:P:)Cevaplar çok samimi ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim huyumkurusunn, çok samimiyimdir :)))

    YanıtlaSil
  7. düşündürücü bi mim olmuş manidar ;)
    görseldeki oxforda bitiyorum şuvandaaa :D

    YanıtlaSil
  8. herşey siz sevgili izleyicilerim için seyhan ablacım :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. merve teşekkür ederim mim yazmıyorum ama senin mimini okudum.Çello konusunda ciddi misin :)

    YanıtlaSil
  10. evet ciddiyim mutu ne olmuş ki :)

    YanıtlaSil
  11. hiç bende çok yakışıyor dicektim :p

    YanıtlaSil
  12. ayy çelloo! ne tatlı yanıtlar bunlar :)

    YanıtlaSil
  13. 4 ile 6 numara yok muymuş meğersem?

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)