Objektif aşkına :)

21:58:00 Merve Sevim 11 Yorum


fotoğrafçıların kaçırmaması gereken bir obje diye düşünüyorum,
gözü gibi baktıklarını, objektiflerine dokunmaya kıyamadıklarını biliyoruz,
sanırım onları düşünmüşler ve objektiften kupa bardağı yapmışlar :)
gerçekten çok orjinal ve alınası bir şey olmuş.. 
çok da güzel hediye olur bundan demedi demeyin..

11 yorum:

  1. Objektifin kendisini alamayanlar için (mesela ben :) ) gerçekten ideal bir şey , ben buna baktıkça mutlu olurum yav :)

    YanıtlaSil
  2. ha ha süper bir şeymiş bu, gerçekten çok orjinal =) simit de nefis görünmüş =)

    YanıtlaSil
  3. sen de bendensin mariposa :) çok pahallı bu profosyonel makinalar öğrencileri hiç düşünmüyorlar yahu.

    YanıtlaSil
  4. çok aradım ama bulamadım Adana'da :(

    YanıtlaSil
  5. adana büyük şehir halbuki bulunması gerekirdi , istanbulda taksimde 30 Tl :)yolun düşerse alırsın.

    YanıtlaSil
  6. ehehe :D taksimde 30 lira mı? neresi bi' tarif alabilir miyim :D

    YanıtlaSil
  7. pasajlara bakınıver Darko valla ben de arkadaşımdan öğrendim :D

    YanıtlaSil
  8. Bir ara indirdik.com da satılıyordum ama almamıştım :)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. bende çok seviyorum bu bardakları:)
    bende almıştım,
    arkadaşım kondu:)
    hayırlı günler sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. öncelikle private shoping sitelerinde denk gelirseniz 14 lira gibi bi fiyata alabilirsiniz. aman 30 lira vermeyin.
    kaldı ki ben bunla bir şey içemem :D
    ama güzel kalemlik olurdu ;)

    YanıtlaSil
  11. ooo seyhan ablacım yha öğrenciyi düşünür hep, uygun yerleri de söledi ne güzel :) ben kalemlik yapmam sürekli kullanacağım bi kupam olur ancak.

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)