Adını Emir'in Yolu Koydum

16:53:00 Merve Sevim 10 Yorum


Bunca senelik  tv izleyicisiyim ben böyle saçma bişi duymadım,
Adını Feriha Koydum dizisinden bahsediyorum, twitterda gördüm şaka sandım meğer doğruymuş filmin ismi Emir'in Yolu olarak değiştirilmiş :D
Eve Düşen Yıldırım'ı duyunca yok artık bu ne biçim dizi adı demiştim de Emir'in Yolu solladı onu..
Yani tamam anladık dizi tuttu iyi para kazanıyorsunuz da gerçi nasıl sevildiğini hala anlamış değilim bu kadar zorlama senaryodan sonra ya neyse, heh Çağatay Ulusoy'un namı aldı yürüdü belli ki hangi filme geçse tutulacak film, eee siz daha ne zorlayıp ferihayı devam ettirmeye çalışıyorsunuz ki ! Hadi devam ettirdiniz bu nasıl isimdir, samanyolundaki sır kapısı isimlerine benzemiş, Emiri'in Yolu !
bi de yıl olmuş 2012 milletimize neyi versek onu izliyor! biraz seçici olmayı, her şeyi tadında bırakmayı hala öğrenemedik.hala kız güzel oğlan yakışıklı diye yapışıyoruz ekranlara, bakmıyoruz ki ne yapıyorlar bu adamlar :S seneye de Emir'in Yolunu Ferihanın Dönüşü olarak görürsem hiç şaşırmayacağım şimdiden söyliyim..
Leyla ile Mecnun'dan hayranı olduğum Zeynep Çamcı ferihanın yerine transfer olmuş bi de buna şaşırdım..Ben onu Leyla olarak çok sevmiştim şimdi filmi izlemiyorum diye onu da izleyemeceğim :(

10 yorum:

  1. Türk dizilerini izlemeyen birisiyim ama tabi ki haberdarım hepsinden :) seçici olmamak konusunda ki fikrinize de katılıyorum, seçici olunmadıkça kalitesiz yapımlar çoğalıyor. ismi çok çok komik buldum.. sır kapısı ismi benzetmenize bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  2. Komedi ya Yabancı filmlerden sahne 'esinleniyolar' bari sacını hakikatten kazıt

    YanıtlaSil
  3. kuzey güneye özenmişler sanki, saç kazıtma bi piskopatlık görüntüsü vermişler sanki :)

    YanıtlaSil
  4. aa zeynep Çamcı Leyla ile Mecnun 'dan ayrıldı mı??

    YanıtlaSil
  5. Şaka gibi olmuş cidden. Zeynep Çamcı da senaryo gereği bu sezon Leyla ile mi Mecnun'da olmayacağını açıklamıştı zaten. "Emir'in Yolu" korkunç olmuş. Gerçi "Sudan bıkmış balıklar" diye de bir saçmalık var ama..

    YanıtlaSil
  6. Evet Mariposa malesef ayrılmış şirine :(
    Gizemim Sudan bıkmış balıklara bi bölüm baktım meğer oradaki müzik grubunun adıymış bu :)

    YanıtlaSil
  7. Tamamen saçmalık yahu birde o sert bakışlar yokmu sanki aynayı yumruklayacak gibi :D Benim bildiğim aşk dizileri evlenince biter yada ölürler biter bunlar iyice sapıttı.Bir de Feriha değişmiş ya ben böyle şeyler oldu mu adapte olamıyorum hoş zaten izlediğim yokta :D Bu dizi doktorlar dizisine döner benden söylemesi :D

    herteldenhepberaber.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. gercekten böyle bir şey yapmıslar mı hahahagüldüm okurken.yok artık.
    leyla ile mecnundan o kızın ayrılmasına da üzüldüm.seviyordum onu ya.
    neyse.
    cok sacmalamıslar tabii.dizi devam etmemeliydi

    YanıtlaSil
  9. saçmadan da öte :) artık ne yapacaklarını kendileri bile bilmiyorlar :) Allah akıl fikir versin :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)