çirkin ördek yavyusuu

02:31:00 Merve Sevim 1 Yorum

gördüğüm en sert bakışlı erkek !
bakışıyla adam vurur dedikleri cinsten hem de :)
bi de bi çirkin ördek yavrusu ki sormayın, maşallahh diyim..
teyzem Deli Kadir takmış adınıı, çekilin önümden uleeynn diye ileri gidiyor sürekli..
allah herkese böyle güzel yavrular versin inş, çocuk sevgisi bambaşka bi sevgi..
bu resimdeki civcivleri de babam yetiştiriyor..
biri sarı biri kara diye biri ben diğeri kız kardeşim olsun demiş babam :)
şimdi büyüdüler tabi eski sevimlilikleri kalmadı,
acaba diyorum biz çocuklar da büyüyünce eskisi kadar sevilmiyo muyuz :)
ya da göstermeden gizli gizli seviliyoruz!




1 yorum:

  1. aaaa çok güzelmiş bayıldım ben bunlara ya ne şekerler...

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)