büyük çekiliş büyük hediyeler

23:46:00 Merve Sevim 2 Yorum


Küçük Hanımın kardeş sitesi mervesevim.com açılmıştır duyduk duymadık demeyin :)
blogdan çok daha fazla içeriğe sahip sitemizi ziyaret edip açılışa özel büyük çekilişimize katılabilirsiniz.İşte hediyelerimiz:

* 3 Kişiye Bayan Kol Saati
* 3 Kişiye Erkek Kol Saati
* 2 Kişiye Flash Disk
* 15 Kişiye Bir Ünlü ile Fotomontaj
* 60. yoruma kadar yazanlar arasındaki çekilişte 30 tl Kontör
* 120. yorumu yapana çekilişsiz kurasız kol saati..
çekilişe katılım şartları için sitemizi ziyaret edebilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Çekiliş süper, bu arada benim de bloguma bakmak istersen missinem.blogspot.com , hediye çekilişime de katılabilirsin...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merve'ciğim ben de takipçim 50 kişiye ulaştığında cekiliş yapacağım ve süper ürünler hazırlıyorum bu çekiliş için :) takibe devam değil mi? ben de hemen web sitesine ışınlanıyorum :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)