Kim Şık Kim Rüküş

20:26:00 Merve Sevim 5 Yorum

Yapılan bir ankette dünyanın en şık ve rüküş turistlerinin hangi ülkelerden geldikleri araştırılmış :)
*Rüküşlükte ilk sırayı Hollanda ve Rus turistler alıyor. Hollandalı pek görmedim ama hem Trabzonda hem İstanbulda Laleli'de gördüğüm kadarıyla fazlasıyla abartıyı seven Ruslar, sadece gösteriş ve dikkat çekici giyiniyor ama kesinlikle şık değiller, hatta ıyy denilecek kadar karışık giyiniyorlar..Açık, dar ve pırıltılı giyinmeyi şıklık sayıyorlar büyük ihtimal..



*Malesef canımm ülkemiz Türkiye listenin 3. sırasında  yer alıyor :) moda bloglarını gezinirken hayran kaldığım o kadar blog var ki, sanırım onların daha da kenetlenerek yayılması ve iş birliği içinde ülkemize yol göstermesi gerekiyor :)




*bu sıralamayı Almanya, İsviçre takip ediyor ve gelelim şık ülkelere..
*En şık ülkeler listesinde ilk sırada İtalya geliyor. İtalyan filmlerine boşuna hayran kalmıyoruz, makarnaları, erkekleri, ve şıklığıyla herkese kendini sevdiriyor italya helal olsun :)
*en şık ikinci ülke ise Fransa , şaşırmadım doğrusu ben de hayranım onların o hanımefendi duruşlarına ne giyseler yakışır :) bir de Fransızca konuşunca heh tam leblebi şekeri gibi oluyorlar vesselam..












*fotolar alıntıdır.
http://www.elmaelma.com/
http://www.ezberim.org/guzellik-and-moda/
http://merral.blogspot.com/2012/01/sokak-modas.html

5 yorum:

  1. kesinlikle Ruslar konusuna katılıyorum.Çok rüküşler.Taşlı tuşlu kadife eşofmanlar geldi gözümün önüne :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. birde taşlanmış kot meraklarını unutmamak lazım rüküşlükte:))

    wwww.latigul.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. birincinin italya olmasına hiç şaşırmadım ve pek tabi rusların sonuncu olmasına da:)) ama türklere şaşırdım. Saçma yani. Günlük hayatta pek çoğumuz rahat takılıyor olabiliriz ama turistik eventlarda gayet muntazam seçimler yaparız. Kötü giyinmiş olduğumuzu varsaysak bile Ruslarla yarışacak kadar değil yani lütfen rica ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğim bir söz var:
    “Sadece çok akıllı kadınlar, sade bir stile sahip olmayı başarabilirler.” Stendal

    YanıtlaSil
  5. vay , güzel lafmış Meliha ;)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)