Makyajsız Beren Saat Elle Dergisinde

19:58:00 Merve Sevim 0 Yorum

İşte karşınızda makyajsız, doğal Beren Saat..
Her ne kadar Aşkı Memnu'daki o abartılılı makyajlarıyla sevsem de onu, doğal güzelliğiyle de beni kendine hayran bırakan bir oyuncu kendisi. Şuana kadar ünlü kadınlar arasında gördüğüm en cesur ve kendine güveni tam birisi. Makyajsız yakalanacağım diye yüzünü gözünü kapatıp, kocaman gözlüklerde kaçan kadınlara oldum olası zıt olmuşumdur. madem öyle görünmek istemiyon neden makyajsız çıkıyosun!
Beren Saat'in kaşlarını almadığını öğrendiğimde de helal olsun demiştim, bir de saçlarındaki doğal beyazlarıyla barışık olduğunu duyduğumda..Eminim erkekten çok kadın hayranı vardır, çünkü kadınların da en büyük amacı doğal güzelliği yakalamaya çalışmalarıdır.Beren Saat'in de onların örnek alacağı, her türlü takip edecekleri bir isim olacağını düşünüyorum.
Elle Dergisinin Kasım ayı için çalıştığı isim Beren Saat oldu.Rötuşsuz ve makyajsız fotoğraflarıyla dergi kapağı olan Beren Saatin amacı  Nar Taneleri sosyal sorumluluk projesine yardımcı olmak. Merak ettim biraz araştırdım neymiş bu Nar Taneleri diye..Bütün çalışan kadınları ilgilendiren çok anlamlı bir projeymiş.Amaç kadınların iş hayatına dahil olmalarını artırmak, onlara bu konuda destek vermekmiş.
ELLE Yayın Yönetmeni Işık Şimşek ise, projeyi şöyle özetliyor:
“ELLE ‘Gerçek Ben’ sayısını planlarken, Beren Saat’ten başka bir isim düşünemedik. Dünyada her ay 20 milyon kadına ulaşan ELLE’in en önemli odak noktası her zaman ‘kadın’ oldu. ‘Gerçek Ben’ sayısının kapak projesinin de mutlaka bir de sosyal sorumluluk ayağı olmalıydı. İş dünyasında kadının önemli yerini her zaman vurgulayan NetWork, proje ortağımız. Network’ün en büyük destekçisi olduğu Nar Taneleri için güçlerimizi birleştirmekten çok mutluyuz. Bizim için en önemli noktalardan biri de, ELLE okuyucularının bir araya gelerek sahiplenebilecekleri bir proje ortaya koymaktı, bunu başardığımızı düşünüyorum.
İşte Beren Saat'in fotoğraf çekimlerinin kamera arkası da burada..

0 yorum:

sizi sevi_yorum :)