Sürpriz hediyem geldi

22:04:00 Merve Sevim 2 Yorum

geçen sene bloglardaki çekilişlerden baya bişiler kazanmıştım..
bana çıkmaz demeyin gerçekten ,çekilişler hem eğlenceli hem heyecanlı oluyor,
hele de size çıkınca keyfine doyulmuyor..
 yapanları da canı gönülden destekliyoruz bu arada :)
en son katıldığım çekiliş yeni blogger arkadaşım pınarın çekilişi olmuştu..
 yeni olmasına rağmen hızla yükselen hepsisatista blogu, 
hem kaliteli hem de sezon ürünleri çok uygun fiyatlara satıyor..
hediye çekilişini kazanamadım ama yorumum pınarın aklında kalmış, hoşuna gitmiş
o da bana bu güzel hediyeleri göndermek istemiş..
pınarcım tekrar teşekkür ederim hediyelerin için,
seve seve kullanabileceğim tam benlik hediyeler göndermişsin :)
blogunu da takipteyim, kendime uygun bişi bulduğum zaman tekrar kapını çalacağım :)

2 yorum:

  1. Mervecim cok nazik bir şekilde paylasmissin tesekkurunu. Elimden gelse herkese hediye dagitmak iaterim. Cicilerini gule gule kullanmani dilerim. Tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. :) ben teşekkür ederim pınar ne demek

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)