Vogue hangi ayın kadınısınız?

12:40:00 Merve Sevim 3 Yorum


Kadın olup da burçlardan uzak durabilen var mıdır bilmem..
gazetelerde her gün çıkan burç yorumlarından bahsetmiyorum,
bugün kova kadınları çok güzel haberler alacak, 
yeni iş görüşmeleriniz olacak maddi olarak rahatlayacaksınız!
üç satırlık yorum binlerce kova kadınında çıkacak, yok böyle bir şey tabi..
bu saçma yorumlardan çok ben burçların özellikleriyle ilgileniyorum.
hepsi doğrudur demiyorum tabi ama burçlara özel yapılan kişilik özellikleri,
 kendimi daha doğru tanımlamama yardımcı oluyor..
kovalar özgür olmak isterler dediğinde, aa evet ben de özgürlüğüme düşkünüm demeyi seviyorum doğrusu :)
Vogue Alman sayısında Swarovski ile birlikte çalışmış ve burçlara göre kadınların takı seçimini karelemiş.
fotoğraflara bayıldım, hepsi ayrı ayrı tablo değerinde sanki..
ben şubat kadınıyım, siz hangi ayın kadınısınız ?

Ağustos Kadınları
Ormanın büyüleyici yaratıkları gibi, bolca barok giyer.
yüzü çevreleyen baş aksesuarları ve dramatik vücut parçası..


Şubat Kadınları 
süslü kristal bir bolero üzerinde bütün kadınsı özellikleriyle saçaklanıyor.
kolye ve bileklikleriyle yankılanıyor..


Kasım Kadınları
Kasım'ın karanlık çökmüş ruhu kısa ve uzun bir kolye ile yakalanır..


Aralık Kadınları
fütüristik füme tüylü şık giydirilmiş bir elbise..

  
Eylül Kadınları
Eylülün ruh hali bir rüyadan fırlamış gibi görünüyor.
süslü kolye ve bileziğiyle birlikte..



Mart Kadınları
Mart gizemli, kristal kaplı maskesi ile swarovskinin eşsiz bir parçası..
küpe ve yüzüğüyle birlikte..


Nisan Kadınları
Nisanda bahar fantazisi taşıyan bir üst , ışıltılı süslü kemeriyle birlikte..
'ölüm elbisesi' tabiriyle..


Mayıs Kadınları
Mayısın ilahi çökmüş nezaketli görünüşü..
göz kamaştırıcı kolye ve bilezikle birlikte..


Haziran Kadınları
Haziran ayının cazibesi ipek bir ceketle elde edilir.
apoletler, kolye ve yüzükle birlikte..


Temmuz Kadınları
Temmuz zırha bürünmüş korkusuz bir sihir yayar,
savaşçı prenses bileziğiyle ve mini elbisesiyle..


Ocak Kadınları
Oçak ayı bilim kurgu kar kraliçesi swarovski ile süslenmiş bolero giyer..


Ekim Kadınları
Krem parıltılı ipleri, makrame tarzı incilerle süslenmiş bir vücut parçası..

3 yorum:

  1. ekimi de sona bırakmışsın :D
    ben benim huyumda bi kaç milyon olduğu hissini sevmiyorum o hyuzden hep derim özelliklerini taşımıyorum diye :D
    oysaki illa ki taşıdığım özellikleri var :))

    YanıtlaSil
  2. bileydim senin ayın olduğunu en başa alırdım ekimi seyhan abla :D

    YanıtlaSil
  3. ağustos kadınıyım ve tam beni anlatmış cnm :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)