çok yaşa Merve :)

00:09:00 Merve Sevim 11 Yorum


Benim için yılın en güzel , en mini mini, en sevimli en en özel ayıdır Şubat <3
en başta 9 şubat bendeniz küçük hanımın doğum günüsüdür ve yılın bana özel tek günüdür.
öyle partilerle, eğlencelerle geçmez belki ama daha kendimi , ne olduğumu bilmediğim çocukluk zamanlarımda bile özel hissettirmeyi başarmış bi  gündür anlayacağınız..
üniversite hayatımdaki son doğum günüm, 22 yaşıma bastığıma hala inanamıyorum,
bu kadar hızlı yaşlandığımıza da öyle..
bu yaşıma kadar ne verdim ne aldım dünyadan, bundan sonrası için ne yapacağım..
önüme baktıkça yoruluyorum , geriye baktıkça özlüyorum..
büyüdükçe dertlerin artmasından bütün şikayetim!
insanın -ohh dediği yerde bitiveriyor ya hastalık, ya parasızlık, ya ölüm..
çok düşününce işin içinden çıkılmıyor anlayacağınız..
kendimizi oyalaya oyalaya bir nevi evcilik oynayarak öldüreceğiz bütün zamanımızı..
bir yıl sonraya bakalım nerelerde , kimlerle birlikte olmak nasip olacak..
size de evciliğinizde iyi eğlenceler diliyorum , hepimizin doğum günüsü kutlu , mutlu olsun.. 
iyi ki doğduk :)


*foto: pinterest Dave's Marketplace3

11 yorum:

  1. Şahane 22:))))

    Bu güzel yaşın keyfinin en şahanesinden çıkartıldığı; kazanılan-kaybedilen hesabında kazanılanların milyon kez ağır bastığı; içine aşk-sevgi ve dahi ilgili bilimum güzel şeylerin sığdığı muhteşem bir yaş olsun :))))))

    Happy birthday to youuu!


    YanıtlaSil
  2. owww :)
    amin amin amin Nurdannn, bu kadar güzel iyi dileği bir arada duymak fazlasıyla mutlu etti, teşekkür ediyorum çokça :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun. Hep mutlu ol. Hep gül. Hep oyna.. :)

    Hiç kalbin kırılmasın, içini dolduranlar hep olsun, hiç çatlatmasınlar...

    Bi de 91'li misin? (Malum bir yaş büyütenler, bir yaş küçültenler mevzusu :D)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum Bitli Turist :D
    hep birlikte oynayalım siz de katılınn..
    91 liyim ama konuyu anlayamadım ben :S :D

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar :) İnsan heyecanlanıyor di mi böyle kelebekler filan oluyoır midede nedense ve en önemlisi o gün kendini çok özel hissediyorsun kendi kendine de geçse. Umarım güzel geçiyordur gününüz :) Bol pastalı, bol hediyeli bir gün dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. sevenler sağolsunn, bi pasta kesmeden bitirmezler günü sanırımm :) teşekkürler Yeliz :)

    YanıtlaSil
  7. alıştımya bir gün geçikmeli kutlamaya doğduğun günü, bu alışkanlığımı bu yılda geçiştiremedim :(
    merve!!! doğum günün kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  8. ne demek Nida :) düşünmen yeterrrr .. çok teşekkür ediyorumm ..

    YanıtlaSil
  9. bence bir ay boyunca kutlamalara devam etmelisin:))
    hem benim gibi geç farkedenler için, hem de bu yaş çok güzel:))
    yeni yaşın kutlu olsun, mutlu olsun, umutlu olsun, en önemlisi sağlıklı olsun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim Asortik :)
    zaten şubat kısa ay bir ay kutlamak mantıklı bencede ;)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)