Susam Sokağı

22:38:00 Merve Sevim 11 Yorum


Gün güneşli, insanlar neşeli.. 
Sen de gel oyna, 
Susam Sokağı'nda. 
Dostluk ve sevgi sarıyor her yeri , 
Gel katıl bize, el elele.. 
Sev dünyayı, açılır her kapı , 
İşte Susam Sokağı... 
Sev dünyayı, açılır her kapı , 
İşte Susam Sokağı...





Bu jenerik varya, oradaki çocuklar, şemsiyeler, oyunlar tek tek her karesinin öyle çok anısı varki anlatamam..
tekrar tekrar izliyorum, bir anda on yıl gerilere çocukluğuma gidiyorum..
bir kaç  fazladan bişi hatırlamak için uğraşıyorum, olmuyor..
çocukluğum, dünyanın etrafımda döndüğünü , herşeyin oyundan ibaret olduğunu düşündüğüm zamanlar..
biraz daha bilinçli olmayı isterdim, en güzel yıllarımı doya doya yaşarken hiç bir şeyin farkında olmadan geçirmek çok fena şimdi düşünüyorum..
neden hafızamız 5 yaşından itibaren adam akıllı tutmuyor  yaşadıklarımızı :)
Susam Sokağı...
zamanına damgasını vurmuş, harika bir yapımdın sen...



11 yorum:

  1. ne güzeldi di mi ya.
    bi de filmi var çok tatlı.
    :)
    yorumunu yanıtlamıştım.
    yüzme korkusu için bir eft'ciye gitsene, aşarsın.
    :)

    YanıtlaSil
  2. inan anlamadım deep :)
    eft ne ki ?

    YanıtlaSil
  3. eft bir çeşit terapi.
    nette incele.
    kesin çözüm getirdiğini biliyorum bu tür durumlarda.
    :)
    emotional feelings transfer gibi bişi.
    :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum canım, aydınlattın valla beni :)

    YanıtlaSil
  5. :) gece gece ne güzel oldu bu, yüreğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim Meryemcim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok hoştu yaa.. :) Duygulandım şimdi. :)

    YanıtlaSil
  8. susam sokağı ve edi ile büdü; ne kadar çok insan için bu yakıştırmayı yapmışızdır veyahut da yapmışımdır :)

    YanıtlaSil
  9. susam sokağı bildiğim kadarıyla hala dewam ediyor etmese bile 4000 aşkın bölümü var,
    öyleyse şimdiki çocuklar niçin susam sokağıyla büyümüyor :(

    YanıtlaSil
  10. katılıyorum Seyhan abla :)
    internetten açıp çocuna izletir isteyen anneler ;) yayınlasalar çok daha güzel olur orası ayrı..

    YanıtlaSil
  11. Ah ne günlerdi ya benimle oynar mısın vardı ben izlerdim ama bunlar kolay yaa derdim :D Şarkıları ama çok hoşuma gidiyordu. :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)