Çoklu Zeka Kuramı ve Nihat Doğan !

11:16:00 Merve Sevim 9 Yorum


yani şu kpss'ye çalışmamam için herşey elele vermiş sanki :)
ben kalkmış biraz kuramlara çalışayım diyorum, açıyorum kitabı bir de ne göreyim..
Nihat Doğan ve Mustafa Topaloğlu :)
çoklu zeka kuramına sözleriyle , hareketleriyle örnek olan kişiler :)
çoklu zeka kuramcıları doğayı korurlar, Greenpeace üyesi olurlar diyor,
altına verdiği örneğe bakın:
"Ülkemin böceklerini özledim, yeşilini özledim ,benim ülkemin maydonozu, koyunu birbaşka yahu."
imza N.D. !!
kendine özgü hareketleri vardır, özgüvenleri yüksektir, yalnız olmaktan hoşlanırlar diyor,
Mustafa Topaloğlu'nu örnek veriyorlar :)
hayır çoklu zeka kuramı değil de başka bir kuram olsa neyse dicem :)
Allahım sen bana yardım et :)



9 yorum:

  1. Bunlar ciddi mi ya? Gülsem mi ağlasam mı bilemedim...

    YanıtlaSil
  2. Hangi yayınmış bu ya! Ben çalışmayalı ne çok değişmiş pes artık çoklu zekaya örnek verecek kimsemi kalmamış.

    YanıtlaSil
  3. Murat yayınları :)
    valla gerçek, ben de şaştım kaldım..

    YanıtlaSil
  4. Oyyyy... Eskiden çocuklara ders çalışmaları için bulduğum kitabı alırdım, sonra baktım saçma sapan sorular ve yanlış cevaplar , iyice kafa karıştırıcı oluyor şimdi birkaç bildiğim yayınevi dışında almıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Derste bazı öğretmenler espiri yapar ya, dikkati canlı tutmak için; o türdendir diye hayra yormak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. hah haaaaa öle demeeeee nihat doğan bence filozof ve efsane tarikat kursun katılırım.
    :)

    YanıtlaSil
  7. aasadf akılda kalıcı =D

    YanıtlaSil
  8. hihi valla gerçek :) ders eğlenceli olsun diye yapmışlar herhalde, zira eğitim bilimleri çok sıkıcı :)

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)