Karla Gerard , Amelie ve Küçük Prens Çanta

13:10:00 Merve Sevim 5 Yorum

Çanta çekilişimde 2 çantasını hediye edeceğim Pasifik Tekstil yeni çanta modelleriyle karşınızda :)
Karla Gerard tablolarını bilenler bilir, sevenler çok sever..
tablo olarak başka güzeller tabi ama çantalara da başka güzel yakışmamışlar mı :)
tam yazlık, eğlenceli bir çalışma olmuş, meraklılarına duyurulur..
genellikle alışveriş sitelerinde satış yapıyorlar, takip edenleriniz mutlaka görmüştür.
fiyatları da tek fiyat 49,90 :)
Amelie ve Küçük Prens severler de ne kadar fazla biliyorum..
Küçük Prens'de rekor satış yapıldı bir gün ordan biliyorum ;)
sizler de şu olsa, bu olsa diye fikirlerini yazabilirsiniz..
bakarsınız bir gün sizin hayalinizdeki çantayı yapmışlar ;)









5 yorum:

  1. Mrb, çantalar çok hoş..

    YanıtlaSil
  2. çookkkk tatlılar, çok sevdim ben!!! gustav klimt kiss olabilirdi bide belki o tabloyu da çok severim:)))

    YanıtlaSil
  3. Çantalar da oldukça güzel :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. çantalar şahanee!! küçük prensi görünce daha bi mutlu oldumm

    YanıtlaSil
  5. Bence de çantalar şahane tim burton karekterlerini görmek isterim...

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)