10 saniyede makyaj ! :)

15:27:00 Merve Sevim 20 Yorum


3 kadının makyaj konusundaki hız ve yeteneklerinin karşılaştırıldığı reklam filminde,
 kadınlardan yalnız 10'ar saniyede makyaj yapmaları isteniyor. 
 Kronometre karşısında eli ayağına dolaşan 2 kadın, 
 her ne kadar hızlı olmaya çalışsalar da makyajları yarım kalıyor. 
 En sondaki kadın ise yarışmanın ilk 8 saniyesinde rahat tavırlar sergileyip 
 son 2 saniye kala kafasını önceden hazırladığı makyaj kalıbına bastırarak
 makyajını çok güzel bir şekilde tamamlıyor. 
 Diğer 2 kadına nazaran son derece kusursuz bir şekilde makyajını tamamlıyor. 
 Aslında amaç ''Windows 8 hız ve güzellik arasında seçim yapmak zorunda kalmayacak'' sloganını gerçekleştirmektir.

çok yaratıcı ve dikkat çekici bir reklam olmuş :) çok sevdim.


20 yorum:

  1. Sabahları makyaj yapmak öyle zor geliyor ki bazen böyle hazır kalıplar iyi fikir olabilir;))) Şaka bir yana denemek gerek kaç dakikada oluyor. Benim normali 10-15 dakika. En hızlısı sanırım 3 dakikaydı, hızlandırmak lazım aslında, güngünden saniye tutup da. Ama işte kaşım derken ağzım, yanağım derken dudağıma sürme riski de var:))... denemeli denemeli.;)

    YanıtlaSil
  2. valla bu pratik makyajı da bulsa bulsa bu japonlar bulur :))
    benim de en acılı makyaj yaptığım saatler sabahın körü :(
    kapalı gözle kalem çekiyorum resmen :)

    YanıtlaSil
  3. en çirkinleri en güzel oldu ama :)

    YanıtlaSil
  4. Keşke böyle bir şey olabilseydi:))Özendim:)))

    YanıtlaSil
  5. ne yani Seyhan abla :) Windows 8 in kaportası güzel içi çirkin mi demek istiyonn :)))

    Gönül Çelen , ben inanıyorum bir gün o da olacakk ;)

    YanıtlaSil
  6. hahaha çok güldüm yaaa çokta eğlenceliymiş=))

    YanıtlaSil
  7. windows bu yaptımı yapıyor valla :)

    YanıtlaSil
  8. vayy çok yaratıcı bir reklam olmuş, en çirkinleri en güzeli oldu :)) süpermiş :)

    YanıtlaSil
  9. Güzelmiş, yakında böyle şeyler çıkarsa şaşırmam:)

    YanıtlaSil
  10. dondurma delisi, windows bu yapmış yapacağını işte :)

    Meryem, ben japonlara güveniyorum onlar bulacak bu işin sırrını :)

    YanıtlaSil
  11. Ay çok güzel ve komik ya :) Gerçekten öyle bir şey olsa ne güzel olur yaa :) Sabah makyajları için en çok da :)

    YanıtlaSil
  12. Ezgi ben de en çok ondan üşeniyorum, ve sanırım hepimiz aynıyız :)

    YanıtlaSil
  13. çok eylenceli bir reklamış gerçekten :) çok güldüm :)

    YanıtlaSil
  14. Keşke bu gerçek olsa :) Zamandan ne büyük tasarruf ederiz :)

    YanıtlaSil
  15. Elif , windows farkını her zaman ortaya koyuyor ;)

    Yaşam İzi , herkeslerden önce biz bulsak zengin oluruz satışı çok iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  16. ne ka adr yaratıcı ve sahane olmus keske boyle kalıp olsa ohh mıs:)

    YanıtlaSil
  17. eğlenceliydi.ahh o kalıplardan olsa keşkem..:)

    YanıtlaSil
  18. Alanay, çıkınca haber vericem hepinize merak etmeyin :)

    YanıtlaSil
  19. Şimdi güzel makyaj için kafayı iyi bir vurmak mı lazım :)

    YanıtlaSil
  20. Müstakbel Eşim , biz kafayı vurursak nasıl çıkarız bilinmez :))

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)