Helal olsun Angelina Jolie !

15:27:00 Merve Sevim 12 Yorum


* Hollywood'un gözbebeği Angelina Jolie, memelerini aldırdı. 'Mastektomi' operasyonu geçiren 6 çocuk annesi aktris, 10 yıl boyunca kanserle savaşan annesini 56 yaşında kaybetmişti. Doktorunun, "Yüzde 87 meme, yüzde 50 yumurtalık kanserine yakalanma riskiniz var" sözleri üzerine Jolie, riski azaltmak için ve çocuklarını annesiz bırakmak istemediği için ameliyatı kabul etti.

Tedavi sürecini, New York Times gazetesi için 'Benim tıbbi seçimim' başlığıyla kaleme aldı. Jolie'nin yazıda, 'Memelerimi aldırmakla başlama sebebim riskinin fazla olmasıydı' sözleri sırada yumurtalıklar var şeklinde yorumlandı. İşte o yazı: "Her şey bir bilimkurgu film sahnesi gibiydi. Kendimi daha az kadın hissetmiyorum. Tersine dişiliğimi azaltmayan bir seçim yaptığım için güçlenmiş gibiyim.."

Brad Pitt, İngiliz "Evening Standard" gazetesine verdiği demeçte, "onun durumundaki diğer birçok kadınınki gibi Angie'nin seçimini de kesinlikle kahramanca bulduğunu" belirtti.
Tedavi ve dikkati için tüm sağlık ekibine teşekkür eden Brad Pitt, "dünyada en çok istediğim şey onun benimle ve çocuklarıyla sağlıklı ve uzun yaşaması. Tüm ailemiz için mutlu bir gün" ifadesini kullandı.

***
Sağlık mı güzellik mi ?
tabi ki sağlık.. kadın = göğüs mantığını hiç bir zaman anlayamamışımdır zaten..
bir et parçasına bu kadar değer yüklememek gerekir !
zaten artık estetik operasyonları o kadar ilerlemiş durumdaki, göğsünü aldıran gitsin silikon taktırsın hiç..
iki ünlü ismin bir arada yaşaması, mutlu bir evlilik sürdürmesi pek görülür bir durum değildir, o yüzden Angelina&Brad ailesine hep "valla bravo" diye bakmışımdır.. Demek ki ünlü olunca insan gibi aileni kurabiliyormuşsun.. Ben kendisinin kanser olduğunu dahi bilmiyordum o yüzden şaşırdım ama yaptığı bu hareketle kanser riskini de neredeyse yok etmesi çok bilinçli bir davranış olmuş..
Geçmiş olsun ne diyelim..



*haber alıntıdır.

12 yorum:

  1. vuuu şaşırdım valla büyük cesaret ama çoğunlukta bu operasyonu risk taşıyan herkez yaptırıyor artık. yernede silikon taktırıyor ki bebek için bile sakıncas yok çünkü yerinde süt bezleri durmaya devam ediyor. hemşire kuzenim anlatmıştı banada (^-^)

    YanıtlaSil
  2. çok zor ve doğru bi karar. Allah kimsenin başına vermesin.

    YanıtlaSil
  3. Son derece cesaret isteyen birşey. Tebrik etmek gerek kendisini. Tamam sıkıntısı olan aldırıyor ama risk yüksekliğini duymasıyla tereddüt etmeden aldırması önemli. Kendisi zaten ekstra kararların insanı aslında, belki normal karşılamak gerek.

    YanıtlaSil
  4. Annem ve iki teyzemde gogus kanseri hatta teyzemi bu yuzden kaybettik...kanser ameliyati ve kemoterapi sureci gercekten cok zor...yasayan biliyor...isabetli bir karar almis bende her alti ayda bir rutin kontrol yaptiriyorum genetik olasiligina karsi....sonuc kadin olmak zor...

    YanıtlaSil
  5. HER BABAYİĞİDİN HARCI DEĞİL
    HAKİKATEN CESUR KADINMIŞ

    YanıtlaSil
  6. tüylerim diken diken oldu..

    YanıtlaSil
  7. mecbur kalırsam bende düşünüyorum.annem kanser meme CA yani metaztaz.angelinayı takdir ettim tabiki sağlık.canın yanıyorsa gözün bişey görmüyorki!etin daha bol olsa ne olacak.

    YanıtlaSil
  8. çok şaşırdım, üzüldüm de. Allah şifa versin hem ona, hem tüm hastalara..

    YanıtlaSil
  9. Kanser artık hayatımızın bir parçası malesef.. okuyunca haberi Angelina için çok ütopik gibi gelse de çok cesaretlendirici bir karar olmuş ünlü biri için.

    YanıtlaSil
  10. çok şaşırdım, ama düşününce doğru bir karar vermiş aslında, sağlık söz konusu olunca duygusal olmanın pek bir anlamı kalmıypr bence. blogunu çok sevdim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. resim cok guzel ve gercekci:)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
  12. gerçekten cesurca bir davranış..İnsan hayatı basit birşey değil, güzellik çok arka planda kalıyor..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)