alper tunga öldü mü ?

16:40:00 Merve Sevim 7 Yorum


Nasılsınız arkadaşlar ,
okullar tatil oldu mu, sınavlar bitti mi, kışlıklar dolaba kaldırıldı mı, alper tunga öldü mü ?
final haftasındayım, sesim soluğum çıkmıyor pek, çıkamıyor daha doğrusu..
mezun olmak ya da olamamak işte bütün mesele bu !
bir sürü baskı var üstümde sanki, boşuna stres yapmazdım yoksa..
pek zorlamıyor sınavlar ama "mutlaka geçmem lazım " düşüncesi  en kolay soruları kaçırmama sebep oluyor.
zora çalışıyorum, en zoruna hem de :( yok , yaptığım hatayı eve gelince görüyorum küplere biniyorum!
aman siz benim gibi yapmayın diye söylüyorum :) elinizde olursa tabi..
sınavları olanlara başarılar diliyorum çokça...



*görsel : lushome

7 yorum:

  1. Son finallerine ağlayarak zorla çalışan birisi olarak seni çok iyi anlıyorum :)
    Başarılar..

    YanıtlaSil
  2. http://www.alpertungaoldumu.com/

    Ben buna hala gülüyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Müstakbel Eşim; nasıl zor bir durum yaşayan anlar ya, teşekkür ediyorum çok ;)

    Bitli Turist ; Allah iyiliğini versin, güldürdün beni :)))

    YanıtlaSil
  4. bende tum sınava gırecekelrın allah yardımcısı olsun dıyorum sevgıler:)

    YanıtlaSil
  5. Amin Bircan, sana da sevgilerr canım :)

    YanıtlaSil
  6. bende mezun olmaya çabalıyorum ama daha 2 ayı var.. koşuşturmalı ve zor bir dönem..panik ve stres dolu..

    YanıtlaSil
  7. sana da kolay gelsin canım :)
    Allah yardımcın olsun..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)