kelime oyunu yıkıl karşımdan!

16:52:00 Merve Sevim 9 Yorum


sinir oluyorum ya!
neymiş 'Kelime Oyunu' yayından kaldırılmış.
sebep?
soruların birinde 'rüşvet alan kişiye ne denir' diye sorulmuş.
yok artık devenin bale pabucu, napıyorsun sen İhsan Varol, neden açığa veriyorsun bunu, milletin bu kelimeden haberi yok, bizim lugatımızda rüşvet diye bir kelime yok ki rüşvet alanı bilelim!
neden milletin gözünü açıyorsun, al işte sana ceza, sen bizim ekmeğimizle oynadın biz de seninkiyle!
bu ülkeyi sadece biz dolandırırız, uyandırmaya kalkanların da elini kolunu keseriz!
doğru söyleyeni dokuz köyden değil sadece Türkiyeden kovarız!


9 yorum:

  1. dilinize sağlık güzel yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. olay ile ilgili haberi okumadım ama zaten bu program bloomberg'den transfer olmakla hata etmişti.
    sonra gün biricilerinin ay sonu yarışması kaldırılmıştı o da çok kötü oldu.
    velhasıl kelam kanal değişti büyü bozulmuştu zaten

    YanıtlaSil
  3. inanamiyorum ya bu kadar mi gercekten, bu da mi oldu,cok yazik...

    YanıtlaSil
  4. Böyle bir ülke daha var mi cok merak ediyorum. Daha önce de gezi eylemleri dolayisiyla haberturkte yayini durduruldu. Leyla ile mecnun da keza ayni sekilde yayindan kaldirildi. Pes ki pes

    YanıtlaSil
  5. Mervecim diline sağlık canım benim... söyleyecek bir şey bulamıyorum..

    YanıtlaSil
  6. yazık olmuş ne de güzel adam akıllı bir programdı oysa.... pes..

    YanıtlaSil
  7. alla alla ya bu mu sebep.
    pes ya.
    :)

    YanıtlaSil
  8. nabrutzuuma katılıyorum, bence de kanal değişmemeliydi..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)