mimlendim ;)

12:48:00 Merve Sevim 6 Yorum


bir günde iki kişi tarafından mimlenince, ikisini de birleştirip yazmak istedim..
Ruhsuz Atmaca ve Esra'ya  teşekkür ediyorum :)
ikisi de 3 soru sormuş bazı sorular aynı olduğu için arka arkaya yanıtlayacağım..

1-  Neden bu blog adı?

blogumun adı tam beni anlatıyor , aynen evimde ve her yerde küçük hanım gibi davranırım ben. yemek yaparım, temizlikten anlarım, tutumluyumdur, hamaratımdır, biraz bilmişimdir her konuda bir fikrim vardır.. evde ara bulucuyumdur.. arkadaşlarımdan bazılar da bana küçük hanım diye seslenirdi o zamanlar, ben de bu ismi seçtim ;)


2- Hayat felsefeni belirleyen sözler nelerdir?

beğendiğim çok söz vardır bazılarını yazayım size..
"Rabbim beni öyle bir insana sevdir ki, o insanın kalbinde sen olasın... ki ben o insanın kalbine baktığımda seni bulayım... öncelikle bu söz benim için en kıymetli sözdür.. sevdiğimle tanışmama sebep oldu diyim siz anlayın;)

"beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır!" sözü de hayat felsefem diyebiliriz.. eğer bir şeyi istiyorsam , onu başarana kadar herşeyden ödün verip tüm gücümle sabrımla beklerim, uğraşırım..

son olarak bu alıntı parçayı da çok seviyorum...
"San ki…Kalabalık evim. San ki...Kalabalık yüreğim.San ki...Mutluyum San ki her şey yolunda.San ki... Param çok.San ki... Sağlıklıyım.San ki...Seviliyorum. San ki... Seviyorum.Sanki...Elimdeki şans taşım ısınmaya başladı. Gülümsüyorum...Biliyorum ki iyi şeyler olacak ve bekliyorum."

3- Kendinle ilgili 3'ü doğru 4 şey?

ay bu soru çok ilginçmiş :) ilk üçü doğru olsun sonuncu yanlış olsun ;)

*kalbimde olan dilimdedir.. senin eğrini de doğrunu da dan diye yüzüne söylerim..
*ben seçilmem seçerim lafı tam benlik.. sevdiğimi de ben seçicem, arkadaşımı da ben seçicem..
*çok çabuk samimi olurum.. kendimle ilgili herşeyi sevdiklerime anlatırım, hemen dökülürüm..
*bu da gerçek olmayan :D hiç kıskanç değilimdir ;)


4- En sevdiğin kitap ?

bu soruda dakikalarca düşündüm çünkü gerçekten gerçek bir kitap okur-sever değilim :( en sevdiğim kitabım Elif Şafak Aşk kitabı olmuştu diyebilirim..

mim için tekrar teşekkür ediyorum.. ben kimseyi mimlemek istemiyorum.. çünkü uzun zamandır blogları ziyaret edemedim.. okuyup da mimlenmek isteyen yorum yazsın ben de onunkini okuyayım ;) karar sizin a dostlar ..


6 yorum:

  1. Vuhuu ne hizli cevaplamissin , cok güzel cevaplar :)
    Elif Şafak'ı bi ben begenemiyorum herhalde (:

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim safransarı :)
    aslına bakarsan 4 yıl önce okuduğum tek kitabıdır Aşk :) fazla kitap okumadığım için en beğendiğim kitap olarak onu yazdım ;)

    YanıtlaSil
  3. Felsefe güzelmiş ama he, :))) Teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  4. felsefeme laf yok :)) ben teşekkür ederim atmaca bey ;)

    YanıtlaSil
  5. maşallah hızlıca cevaplar verilmiş :)
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. testimi çözdüm postumu yazdım Esra :D hızlı oldu evet..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)