Kova kadınıyım ben!

00:35:00 Merve Sevim 5 Yorum



Burçları severim ben, günlük falım ne olacak, jüpiter beni nasıl etkiliyor gibi bir sevgi değil bu asla!
burcumun özelliklerini merak ederim, beni nasıl tarif ettiği, kaba taslak beni anlatması hoşuma gidiyor sadece bu..
astrologlar arasında da sadece Zeynep Turan'ı takip ederim..
bilmiyorum diğerlerine göre daha samimi buluyorum paylaşımlarını..
bu arada 9 şubat doğumlu kova burcuyum ben  yükselenim de kova!
hani hepimize olur,bir burçtan arkadaşımız olur hiç anlaşamayız sonra o burçtan hep kötü bahsederiz..
tabi bunun tam tersi de olabilir..
şimdi burcumu duyunca ıyyy kovaymış! deyip sayfayı kapatanlar olabilir, ya da aaa kova mı çok severim diyen de olabilir :)
ilk tanıştığım insanlara hemen burçlarını sormayı sevmem..
biraz konuştuktan sonra tahmin etmeye çalışırım bu bana zevk verir..
çünkü az çok bir kovanın kimlerden hoşlandığını anlayabiliyorum artık..
Zeynep hanımın sayfasında bu sefer farklı bir burç yorumuna rastladım aslında amacım onu paylaşmaktı..
Kızılderili Burçlarından siz hangisisiniz diye sormuş? burada 
ben su samuru burcuymuşum ve özelliklerim işte tam olarak cuk diye oturmuş şekilde burada:

Su Samuru(20 Ocak-18 Şubat)
Sevimli, cana yakın, iletişimi yüksek bir yardımsever! / soyadımda Sevim'di zaten çok sevimliyimdir çok öhüm :)

Arkadaşları tarafından sevilen, sayılan bir kişilik /sevilirim ve severim doğrudur..
Duygularını saklamaya meyilli / anneme , kardeşime dahi sarılıp mıç mış sevgi sözcükleri söyleyemem çok doğru bu..
Karşı koyulması zor / istediğimi alırım arkadaş :)
İştahlı, yemek yemeyi seven / dikkat etmezsem yüz kilo olurum, ama yemiyorum! artık evliyim dikkat etmem lazım ;)
İyi bir baba, iyi bir eş / iyi bir anne olacağıma eminim, mikemmel bir eş olma yolunda ilerliyorum :D
Akıllı, cesur / estağfurullah amaöyle söylerler doğrudur..
Esnek ve yardımsever / Esnek derken her duruma çok çabuk adapte olurum onu demiş zaar..
Sosyal yardımlaşma konularına eğilimli / bi yaşlıyı karşıdan karşıya geçirmişliğim yok ama o yaşlıyı evine götürüp, işlerini yapıp iki sohbet etmişliğim var ;)
Güvenilir bir dost / hep sır dinlerim, bazen bu sır kime aitti lan diye düşünürüm :D
Dalgın ve hayalci / alzeihmer olma yolunda ilerliyorum, bazen çok dalgın oluyorum..
Uzak ülkelere gitmeye eğilimli / tek başıma amerikaya gidicem dedim gittim valla!!
İyi bir dert ortağı / güzel dinlerim, iyi dinlerim ;)
Hassas nokta: Sinir sistemi /ani çıkışlarım var benim, kontol edemiyorum bu büyük bir sıkıntı evet :(
Affedici / zaman geçtikçe unutup affediyorum ;)
Özgürlüğüne düşkün / eskiden öyleydi şimdi evlendik bir yere kadar özgürlük ;)

Herkesle dost! / valla güzel final olmuş, herkesle dostum niyeti bozuklardan kaçarım ;)


*Foto alıntıdır.

5 yorum:

  1. Bir insanın kendini tanıması da güzel bişey :)

    YanıtlaSil
  2. bende bi kovayım kiiii :D
    burcumu da seviyorum =)

    YanıtlaSil
  3. Kahve tadında, evet aynrn, nr mutlu kendini tanıyana :))


    Ceylis, sen nerelerdeydin? baya seneler olmuş yazışmayalı ;)

    YanıtlaSil
  4. En cicili bicili en şeker mi şeker bayramlar sizinle olsun :) Mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)