yaktın bizi WhatsApp :)

14:47:00 Merve Sevim 6 Yorum




Siz de farkettiniz mi whatsapptaki mavi tık olayını ?
telefonumu değiştirdiğim için herhalde akıllı telefonlarda mavi görünüyor diyerek pek önemsemedim ..
meğer mesajınızın okunup okunmadığını gösteriyormuş mavi tık!
eskiden tek tık mesajın gittiğini, çift tık mesajın karşı tarafa ulaştığını gösteriyordu..
bunca zamandır çift tıkı okundu olarak sanıyordum boşuna trip yapıyormuşum :D
ama artık kaçarı yok, mavi tıkı gördüğüm an acımam arkadaş :)
bakalım daha neler çıkacak da bizler de böyle boş şeyleri dert edeceğiz ;)



6 yorum:

  1. bende sizin gibi düşünüyordum peki neden maki tık oluyormuş

    YanıtlaSil
  2. vişne reçeli, işte mesaj attığın kişi mesajı gerçekten okuduysa mavi tik işareti oluyor..

    YanıtlaSil
  3. mavi tık olayını bilemem ama çift tık görüldü oluyormuş, ben de sonradan çaktım. :)

    YanıtlaSil
  4. eşim ve benim telimde maviye dönüşmüyor :s

    YanıtlaSil
  5. evet ya ben de geçen farkettim neden mavi oldular bunlar diye soruyordum kendi kendime demek ki artık okumadım ayaklarına yatamayacak hiçkimse :)))

    YanıtlaSil
  6. Nazik Tpc, ben de çift tık görüldü demek sanıyordum, öyle değilmiş işte :) karşı tarafa ulaştı demekmiş, okudu mu okumadı mı anlaşılmıyormuş..


    Ceylis, biz bir kaç deneme yaptık çevremde çoğu kişide çalıştı, bir iki kişide çalışmadı.. yavaş yavaş geliyordur herkese belki :)


    Yeniler kendini hayat, aynen canım :) ama sanırım onun da hilesini bulmuşlar, telefon uçak modundayken okuyup mesajı siliyorsun ve maviye dönüşmüyormuş :D



    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)