Yemek deyince akan sular durur!

15:00:00 Merve Sevim 9 Yorum



"Bir Dünya Fikir" blogunun sahibi Beyza beni mimlemiş.. uzun zamandır mim yapmıyordum , konu yemek olunca canım çekti ben de yazayım dedim o:O

En sevdiğiniz yemek?

hemen hemen her yemeği severim ama su böreği, sarma, musakka ilk üçe girer..

En sevdiğiniz tatlı?

şerbetli tatlılardan baklava, sütlü tatlılardan sütlaç severim ımmm mis mis :)

Siz çocukken anneniz?

küçükken daha çok annem değilde ananem yöresel yemekler yapar yedirirdi bana.. mısır unundan yapılan lapa, un ve sütten yapılan oğmaç yani tırmık çorbası, un helvası çocukluğumdan hatırladığım güzel yemekler ;)

Çocukken de şimdi de?

çocukken de şimdi de karpuz peynir ikilisini çok seviyorum.. kışın da kuru fasülye pilava bayılıyorum ...

Yemeği sevdiğiniz ilginç şeyler?

mesela ben pırasa yemeğini limonla değil üzerine yoğurt koyarak yerim, arkadaşlarım bunu duyunca baya şaşırmışlardı.. bizim oralarda salamura yapılmış tuzlu hamsi, patates haşlaması ve toz peynir üçlüsü her mevsimin gözde yemeğidir mesela ben de çok severim.. patatesleri minci dediğimiz peynire batırıp yeriz..

Türk Mutfağı dışında?

ben yeni tatlar denemeyi çok severim.. sevdiğim yemek olursa evimde de yaparım.. kırgız arkadaşımdan öğrendiğim kırmızı kırgız pilavını hala severek yapıyorum ve yine onların mutfağından "lağman " yemeğini çok seviyorum..

Yemeyi sevdiğini sağlıksız şeyler?

ne kadar sağlıksız bilmiyorum ama nutella kavanozunun dibini görene kadar yiyorum.. bunun dışında sağlıklı beslenmeye çalışırım..

En sevdiğiniz meyve?

meyveleri çok severim, karpuz, çilek, kiraz , muz .. hepsi benimm bebeklerim :)

Açken ben?

huysuuuzz, aksiii, naleettt :) kısaca mutsuz olurum..


"Yeniler Kendini Hayat"  başta olmak üzere okuyan , dileyen herkes bu sorulara cevap verebilir.. bizler de keyifle okuruz valla ;) sevgiler saygılar efendim..




9 yorum:

  1. Gece gece yemek yazısı okumak insanın karnını acıktırıyor:) En iyisi mi ben gidip bir şeyler atıştırayım:) İyi geceler:)

    YanıtlaSil
  2. Ve teşekkürler yanıtladığın için;)

    YanıtlaSil
  3. Aa beni de davet edin bak ben de istedim şimdi bu postu cevaplamayı :) Emri vaki oldu biraz ama :))

    Pırasayı ben de yoğurtlu yerim bu arada, bence nefis oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. Hamiyet Akan, :) ara sıra gece kaçamakları yapmak lazım, afiyet olsunn :)


    Beyza Aydın Baser, ne demek canım zevkle yanıtladım :)


    Yeniler Kendini hayat, ne demek canım tabiki yapabilirsin, dur hemen senin adını da yazıyorum .. yap bakalım okuyalım bizde ;)

    YanıtlaSil
  5. aynen meyveleri çok severim ^^

    YanıtlaSil
  6. Çok aç görünmüş gibi mi oldum Mervecim :)) Ama nezaketin için çok teşekkür ederim, benim ismimi posta eklemen beni ziyadesiyle mutlu etti :) En kısa zamanda cevaplayacağım inşallah..

    YanıtlaSil
  7. Mutlu bir pazar günü diliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Syhn, :)))

    Yeniler Kendini Hayat, ne demek canımm :))


    Hamiyet Akan, teşekkürler Hamiyet Hanım, size de mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil

sizi sevi_yorum :)