esyalarimi satiyorum :)

11:46:00 Merve Sevim 4 Yorum

satıyorum satıyorum saaaattımm :)
25. haftasına girmiş bir küçük hanım bu sıralar ne yapıyordu :)
evlerine gelecek küçük prensine odalar mı hazırlıyordu :)
anlaşıldığı üzere daha fazla ağırlaşmadan bu mobilya işlerine başlayalım dedik :)
evin küçük odasını oğluşumuz için şöyle bir elden geçirmemiz gerekiyordu..
onun için işe odadaki eşyaları boşaltmakla başladık..
koyacak yerimiz olmadığı için L koltuğumuzu ve tv sehpamızı satıyoruz..
ikisi de 2 senelik ürünler..
evde çocuk olmadığı için çiziği kırığı yok tabiki :)
koltuk bazalı ve açılınca iki kişilik yatak oluyor..
ayrıca yanında oturulacak bir de pufu var..
ilgilenenler olursa mervesevim61@hotmail.com  mail adresimden veya yorumdan bana ulaşabilirler..
tv sehpasının ilk fiyatı 1250 
koltuğun ilk fiyatı: 600
ikisini de yarı fiyatına satıyoruz, pazarlıkta iyiyseniz daha da düşük fiyata alabilirsiniz :)
sevgiler, saygılar :)

SATILDI!!


4 yorum:

  1. Hayırlı müşteriler cancağızım, hazırlıklarınızı da ağız tadıyla tamamlamak nasip olsun inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim, hepimize nasip olsun inşallah :) geliyorum bloguna bakim sen neler yapmışsın :)

      Sil
  2. ünite çok güzelmişş valla alana hayırlı olsunn şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok seviyordum mecbur olmasak satmazdım gerçekten :)

      Sil

sizi sevi_yorum :)