küçük hanımın güncesi..

18 Eylül 2014 Perşembe

Kolay Profiterol Tarifi :)


Merhaba arkadaşlar, size yeni keşfettiğim dr. oetker profiterol tarifinden bahsetmek istedim..
daha önce bir ablamdan nasıl yapıldığını baştan sona kadar izlemiştim ve çok zahmetli olduğunu söylemiştim..
ablam kıvamını tutturmak zor oluyor bir iki denemeden sonra ancak öğrendim demişti..
sonra markette bir kutu içinde hazır paketlisini görünce alıp denemek istedim..
acemi olmama ragmen gayet lezzetli oldu profiterollerim :)
ani gelebilecek misafire hemen yarım saatte hazırlayabileceğiniz bir tarif , videosunu da paylaşmak istedim..

hoşuma giden bir iki şeyi yazmak istiyorum:

*topları pişirmeniz için kutuya bir adet yağlı kağıt koymuşlar ki benim evimde yoktu çok iyi olmuş bunu düşünmeleri :)

*profiterolün içine doldurulan beyaz krema normalde ocakta yavaş yavaş pişen bir muhallebidir, ama öyle bir karışım hazırlamışlar ki sadece 2 bardak süt döküp çırpıyorsunuz ve iç karışım hazır oluyor..

*ve son olarak tarifi tamamladığımda iç kreması ve çikolata sosu fazla fazla arttı.. kalan malzemeye muz doğrayıp kuplara doldurdum ve dolapta dondurdum..

yani her türlü yenilebilecek lezzetli bir tarifti bu benim için.. son olarak fiyatı da 5 lira civarındaydı..
benim gibi yeni gelinlerin çok işine yarıyor böyle tarifler teşekkürler dr. oetker :)





 

*video www.droetker.com.tr adresinden alıntıdır.

Read More

16 Eylül 2014 Salı

Bir bardak çayın hikayesi..



Kaynana alt demlik gibidir, kaynadıkça fokurdar durur...
Gelin üst demlik gibidir, alt demlik kaynadıkça yukarda demlenir durur..
Damat çay bardağı gibidir, biraz kaynana doldurur biraz gelin..
Kaynata çay tabağı gibidir, dökülenleri toplar..
Görümce çay kaşığı gibidir, ara sıra gelir karıştırır gider..
Çocuklar ise şeker gibidir, çayın tadına tat katar, yüzleri gülümsetir..
Kısaca bir bardak çay aile demektir :)

***

Karadenizde anlatılan meşhur  hikayeyi bilmeyen yoktur sanırım.. çocukken hayranlıkla dinlerdim çok hoşuma giderdi.. bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ama şuanda benim için pek geçerli değil bu hikaye.. eskidendi böyle kaynana gelin muhabbetleri..
gelin aldık demek temizlikçi aldık demekti, gelin aldık demek aşçı aldık demekti, gelin aldık demek hizmetçi aldık demekti yalan mı?
eski gelinleri az oturup dinleyin hiç biri güzel şeyler anlatmıyor..
ara sıra bana soruyorlar nasıl alışabildin mi evliliğe diye?
tabi çok iyiyim , mutluyum diyorum.. güzel bir evim olmuş, eşyalarım olmuş, yanıma da sevdiğim adamı vermişler al onunla yaşa demişler gibi..
eskisi gibi olsa böyle güle oynaya evlenmeyi kim ister ki?
kınamda hiç ağlamadım, anneme de izin vermedim...
gelin vermedin sen, bir kızın vardı şimdi bir oğlun daha oldu dedim..
hatta kardeşim de evlendi 2 kızın vardı 2 oğlun daha oldu dedim..
şimdiki nesil çok şanslı,her anlamda çok çok rahatız..
inanmıyorsanız, oturun bir yaşlı teyzenin yanına anlatsın size gençliğini, gelinliğini ;)
şükretmek lazım çokça şükür etmek lazım...


Read More

13 Eylül 2014 Cumartesi

afedersiniz ama bi gidin ya..



bu bir keşke,
bu bir veryansın,
bu bir iç döküş, bu biiirrr rahatlama yazısı olsun...

bütün akrabalarım, çevrem blog yazdığımı bilmeden önce daha rahat blog yazıyormuşum bunu anladım..
doğal olarak blogcular yaşadıkları olayları burada paylaşarak bir nebze rahatlıyorlar..
yani buraya şunu yazarsam bu alınır diye düşünmek yoktu eskiden, şimdi ise var!

düğünümden sonra tebrik mesajlarının yanında ilginç mesajlar da aldım ..
boş vakitlerimde arkadaşlarıma sms atıp düğün tarihimi söylemiştim..
ulaşabildiklerime de elden davetiyelerini vermiştim..
onlardan bazıları düğünüme katılamamış, neden çünkü unutmuşlar..
meğer çok erken haber vermişim, neden düğünden bir gün önce hatırlatma mesajı atmamışım!
bazısı verdiğim davetiyenin sadece çiçeğine bakıp kapatmış, düğün gündüz müydü ben gece sanıyordum neden tekrar tekrar söylememişim..
bazısı neden kuaföre giderken bize de haber vermedin..
bazısı ve bu en komiği....
evlendikten bir ay sonra düğünüme gelemeyen bir akrabam facebooktan mesaj yazıyor..
"herkesin fotoğraflarını beğeniyorsun, ben şu şehire gittim bir sürü fotoğraf çekildim benim bir fotomu beğenmemişsin.. sen eskiden böyle değildin ... falan da filan"
konuyla ne alakası var diyeceksiniz..
düğünüme gelemedin insan arar ya da güzel bir tebrik mesajı yazar be akrabam!!
çıkıp da beni azarlar gibi neden beğenmiyorsun mu der!!
ben beğeneyim diye mi yükledin onları..
ben tabi aşırı sinirden bu tarz atar yapınca, facesini dondurup vicdan yapmama sebep olan da ta kendisi..
yani diyeceğim o ki, lütfen insanların sinirlerini yıpratmayın sevgili arkadaşlar, sevgili akrabalar...
yap-ma-yın...



*foto alıntıdır.
Read More

10 Eylül 2014 Çarşamba

bir varmış bir yokmuş..

fotoğraflar da olmasa insanlar nasıl evlendiklerini hatırlamakta güçlük çekecekler..
su gibi geçen bir gün..
herkes sana bakıyor ve gülüyor..
doğal olarak bütün gün gülümsemek zorunda olduğun bir gün..
yalnız değilsin der gibi elini bütün gün hiç bırakmayan sevdiğin..
ağlamaklı kız tarafının karşısında tam tersi sevinçle dolaşan erkek tarafı..
iki evet bir alkış..
şipşak kornalarla bitirilen bir gündü anlayacağınız..
o gün evlendiğimin farkında değilmişim meğer..
şimdi fotoğraflara baktıkça daha da belirginleşiyor herşey..
umarım ömür boyu bu fotoğraflardaki gibi hep güldürür bizi hayat...













02.08.14
Mekanlar: Trabzon Faroz Limanı, Trabzon Atatürk Köşkü




Read More

7 Eylül 2014 Pazar

günaydın pazar'a geç kalmışlar :)

günaydın pazar sabahı kuşlarla birlikte uyananlar,
günaydın pazar kahvaltısını öğleye bırakanlar,
günaydın hazır pazar sofralarına kurulanlar,
günaydın annesinin yaptığı kayganaları löp löp yiyenler,
ve günaydın eşi pazar günü çalışan evli hanımlar ;)




#patateskavurması #birharikadostum




Read More

31 Ağustos 2014 Pazar

su böregi tarifi verdim ^^


küçük hanımın mutfağında geçenlerde anne evinde öğrenilmiş en lezzetli yemek pişti..
su böreği..
şimdilik eşimin işten gelme saatine kadar , ona ne gibi güzel yemekler yapsam aylarını yaşıyorum :)
bu yüzden yemek postlarını daha sık göreceksiniz blogumda,
vakit bol olunca size her aşamasını göstermek istedim su böreğinin..

ilk iş olarak hamuru yoğurmanız gerekiyor..hamur malzemeleri: 6 yumurta, 1 çay bardağı su , bir tutam tuz ve aldığı kadar un.. güzelce ezdiğiniz hamuru limon büyüklüğünde bezelere ayırıp üzerini nemli bir bezle örtün..


sonra tek tek hamurları oklavanızla açıp kuru bir yere serin..


geldik işin en eğlenceli kısmına ;) ocağa büyükçe bir tencere ile su koyun ve kaynatın.. kaynar suyun içine 7 yemek kaşığı tuz atın.. diğer yandan bir leğeni soğuk suyla doldurun.. böreğin içine ne koyacaksanız onu hazırlayın, ben peynirli yaptım.. son olarak da yaklaşık 200 gr tereyağını bir kapta eritin ve tepsinizi yağlayıp böreği hazırlamaya başlayın..

kaynar suyun içine hamurunuzu yavaşça bırakın, kevgirle alt üst ederek hamuru 10 saniye kadar kaynatın.. kevgirle sıcak sudan aldığınız hamuru hemen soğuk suyun içine atın ve elinizle hamurunuzu yavaşça yıkayın.. soğuk sudan çıkardığınız hamurun suyunu iyice süzün ve tepsiye yayın.. tepsiye her hamur yaydığınızda 2 yemek kaşığı tereyağ gezdirin üstünde.. böylece tek tek hamurları sıcak sudan soğuk suya ata ata tepsinize alın.. peyniri ben 5. kattan sonra koydum ve üzerine hamur yığmaya devam ettim.. son olarak böreğinizi bıçakla dörde bölün ve parça parça tereyağı atın üstüne..180 derecelik fırında üzeri kızarıncaya kadar 45-50 dk pişirin ;) anlatırken karışık gelmiş olabilir size ama görsellere bakarak ne demek istediğimi daha kolay anlayabilirsiniz.. şimdiden hepinizin ellerine sağlık, afiyet olsun canlar :)




Read More

22 Ağustos 2014 Cuma

çerçeve ile duvar dekorasyonu

son bir yıldır moda olan çerçevelerle duvarları süslemek benim de aklımın bir köşesindeydi..
düğün telaşından böyle ince ayrıntılara zaman kalmıyor malum,
hem de içine girdiğimiz evimizin neresine ne koysak diye düşünmek daha kolay oluyor..
salonumuz küçük olduğu için vitrin, konsol tarzı mobilyalar almadık biz..
yemek masamızı gösterişli seçelim dedik..
duvarlara tablo mu çerçeve mi asalım derken,
the company mağazasında bu çerçeveleri gördük aldık..
inanın bunları tek tek hizalı şekilde duvara asmak resmen eziyet oldu eşime..
kağıt bantlarla metreyle ölçe biçe üç saatte astık hepsini..
tamam ev bizim olsa da duvara çivi çakmak çok acı verici oldu eşim için :)
gözleri doldu nerdeyse vazgeçelim asmayalım dedim..
evimizle çok uğraştı, çok ilgilendi o yüzden benden çok kolluyor dikkat ediyor herşeye..
velhasılkelam sonuç böyle oldu..
düğün fotoğraflarımızı alınca içlerine siyah beyaz fotoğraflar koymayı düşünüyorum..
ama bu haliyle bile çok şık duruyor bence ;)
sevgiler efenim..





Read More

18 Ağustos 2014 Pazartesi

küçük hanım mutfakta :)


küçük hanımın mutfağından herkese merhaba ^-^
minnak evimde evcilik oynamaya devam ediyorum, tabiki en sevdiğim yer evimin mutfağı oluyor..
birilerini doyurmak fikri bile güzelken,akşama kadar sizin için çalışan eşinize yemek yapmak çok daha zevkli.
yıllardır özene özene aldığım çeyizlerimi kullanmak ayrı zevkli :)
düğünüme katılamayan arkadaşlarımdan akrabalarımdan ufak hediyeler almaya başladım bu sıralar..
fincan takımları, süs eşyaları geliyor tam da beğeneceğim türden ;)
şimdilik evimizde hiç kimseyi ağırlamadık diyebilirim, 
kız kardeşimin düğünü için bu hafta trabzona gideceğim geldikten sonra davetler başlar sanırım..
internetten tarifler araştırıyorum, merak ediyorum ne yapabilirim diye..
dün incirli muhallebili tatlı yatım, yukarda tabakta gördüğünüz şey  yani :)
ilk kez zeynep ablamın evinde yemiştim çokça beğenmiştim..
bir yemek blogu olmasamda güncemde ara sıra yaptığım değişik tarifleri yazacağım..
ne de olsa günümün büyük çoğunluğu artık mutfakta geçecek :)
tarifi internetten aldığım kadarıyla buraya yazacağım artık yapmak isteyenler olursa diye..

incirli muhallebili tatlı

Kek Malzemeleri:
3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı un
1 tatlı kaşığı tarçın
1 kabartma tozu
5 tane kuru incir
1 su bardağı çekilmiş ceviz

Kuru incirleri biraz ılık suda bekletin ve  küçük küçük doğrayın, ceviz ile birlikte kek karışımına en son ekleyin, orta boy borcamın içini yağlayın ve malzemeyi dökün, 170 derecelik fırında yarım saat pişirin. (kekin içinde sıvıyağ ve süt tarzı şeyler yok dikkatinizi çekerim^^)

Muhallebi Malzemeleri:
1 litre süt
2 yemek kaşığı mısır nişastası
2 yemek kaşığı un
5 kaşık şeker
1 kaşık tereyağı ya da margarin
1 paket kremşanti

Tereyağ ve kremşanti harici bütün malzemeyi karıştırın orta ateşte kaynayana kadar pişirin, kaynayınca tereyağını ekleyin kapatın ve biraz soğutun. soğuyan muhallebiye kremşantiyi dökün ve mikserle biraz çırpın. pişen keki fırından alın biraz dinlenince 1 su bardağı ılık suya azıcık şeker şeker ekleyip bütün keki ıslatın (isteyen ılık suya 1 kaşık granül kahve koyabiliyor) . son olarak soğuyan kekin üzerine muhallebiyi dökün ve hindistan ceviziyle süsleyin.

görüntüsü normal bir tatlı gibi olsa da lezzeti on numara bir tatlı oluyor :) şimdiden yapacak olanların eline sağlık^^ görüşmek üzere ;)


Read More

14 Ağustos 2014 Perşembe

evlenmek ne demekmiş..


Melih Cevdet'e sormuşlar "evlilik nedir" diye:
- Eskiden demiş, kız tarafının ve oğlan tarafının ailesi biraraya gelir, yeni çiftin kuracağı yuva için beraber hazırlık yapılır, beraberce yeni ev düzülürdü, tabi o zamanlar evler genelde bahçe içinde müstakil evlerdi.. o yüzden buna "evlenmek" denirdi..
Şimdi ise yeni evliler apartman dairelerinde yani katlarda oturuyorlar, bu yüzden artık evlilik "katlanmaktır" demiş."

evlilik nedir sorusunun kısa ve net cevabı gerçekten de KATLANMAK mı sevgili dostlar..
hı hı,ben bu lafı çok sevdim, nacizane çiçeği burnunda evli olarak iki kişinin karşılıklı olarak birbirinin herşeyine katlanması gibi geliyor bana..

nazına katlanmak..
huysuzluklarına katlanmak..
sinirine katlanmak..
hastalığına katlanmak..
parasızlığa katlanmak..
derde, sıkıntıya katlanmak..
ömür boyu seninle aynı yolda yürüyen eşinin iyi, kötü, güzel çirkin herşeyine amenna diyip katlanmak..

tabiki evlilik sadece bundan ibaret değil, sen bunlara sabrettikçe katlanan farklı şeyler de var..
o bitip tükenmeyen sevgin katlanıyor..
bağımlılığın katlanıyor..
huzurun katlanıyor..
mutluluğun katlanıyor..
çoğalıyorsun yani aileniz ikiye katlanıyor..
derdini senden önce düşünen, yorulduğunda seni sırtına alıp yoluna devam eden, gözünü yumana dek başının yanında seni koruyup kollayan birinin varlığı ömrüne ömür katıyor..

yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama birbirini gerçekten seven, evliliğin tadını sonuna kadar çıkarmak isteyen insanlar evlensin.. kendine güvenmeyen insanlar asla kimsenin hayalleriyle oynamasın, evliliğe hakettiği kıymeti veremeyen insanlara sitemim.. Allahım herkesin karşısına hayırlı insanlar çıkarsın ;)

üniversitede 4 yıl öğrenci evinde kalmıştım ya hani o yüzden alışmak zor olmadı evliliğe.. sanki mekanlar değişti, bir de yanıma beni çok seven bir erkek koydular , mutlu mutlu burda yaşayın dediler sanki :) şimdilik evlilik hakkındaki düşüncelerim bunlar tabi ilerde fikirlerim değişir mi bilemiyorum :D ama umarım değişmez ^^



Read More

11 Ağustos 2014 Pazartesi

Mutlu Son :)

Selamlar arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yoğun bir tempodan çıkıp bloguma kavuştuğum için çok mutluyum :) artık düzenli olarak yazılarımı girmeye başlayabilirim.. ara ara da evlilik hazırlıkları hakkında tecrübelerimi sizinle paylaşırım.. biliyorsunuz 4 yıl istanbulda üniversite okumuştum ve bu şehre çok çok alışmıştım.. şimdi temelli olarak buraya yerleşmek nasip oldu bana, bakalım ilerde nelerle karşılaşırız.. henüz düğün fotoğraflarım elime geçmediği için arkadaşlarımın çektiklerinden bir iki tane paylaşmak istedim sizinle..


gelinliğimi avcılarda Bahar Gelinlik'de diktirdim.. kapalılar için fazla seçenek yok zaten abartmaya da gerek yok diyerek hakim yaka etekleri tüllü bu modeli tarif ettik.. normalde benim bildiğim gelinlik için yüz bin prova isterler ama ben sadece bir prova verdim ve trabzona gittim :D bir ay sonra gelinliğim bu halde bana teslim edildi.. trabzonda 2500 olan gelinlik fiyatları istanbulda 1500 olunca burda diktirmeye karar vermiştim..

saçımı da türbanla kapatmak yerine duvakla bu şekilde kapatmak istedim.. olur mu olmaz mı derken çok beğendiğim bir saç yaptı bana kuaförüm.. Trabzonda olanlar için kuaförün adını da vereyim Samyeli Kuaför Uzun Sokakta..

Nihayetinde nikahımızı yaptık ve evimize geldik.. hani bir yazımda düğün istiyorum demiştim ya, yok nikah gerçekten en temizi oldu :) çok yorucu işler bi de bu yorgunlukla hiç 4 saat düğün yapılmazdı bence.. bu arada sonunda benim de instagram hesabım oldu :) takip etmek isteyenler burdan takip edebilir
kucuk_hanimin_guncesi ;)  şimdilik hoşçakalın.. ^^


Read More

24 Temmuz 2014 Perşembe

son hazirliklar :)

Merhaba arkadaslar nasilsiniz? Eminim coğunuz önümüzdeki hafta patlayacak düğün ve kinalar için koştur kostur alisveris yapiyorsunuzdur :) ramazanin yaz mevsimini ikiye bölmesi bütün düğünleri ağustosa topladi. Bizim kücük köyümüzde bile 7 düğün var.alisverise cikalim dedik kadinlar haril haril kabinlerde birini cikarip birini giyiyor.

Dügün hazirliklarimla ilgili ilerde bilgisayarima kavusunca yazmak istiyorum.o yüzden fazla ayrintiya girmiyorum. Ama hayal ettigin gibi olmuyor hic birsey, işin içine girince anliyorsun ne zahmetli işler oldugunu.. Ev kurmak ustalarla ugrasmak hem de yaz sicaginda orucla ugrasmak cok cok zor.. Stres tavanda sinirler gergin çoğu zaman .. Neyseki yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik inşallah bir aksilik olmadan olur biter hersey..

Kpssden 72 aldim bu arada.. Bir yildir odada ders calisiyorum ve bu puani aliyorum.. Biraz üzülsem de hayirlisi diyorum. İnsan hayatta bir kere evleniyor kpss yüzünden mutsuz olamam. Bu işten ekmek yemek nasipse bana er geç mesleğime kavusurum diye düşünüyorum..

Ramazan, Kadir Gecesi, Bayram derken günahlarimizdan arinarak yeni hayatimiza başlamayi cok istiyorum.. Ben böyle seylere önem veririm.. Yeni evlenen herkese de ayni duayi ediyorum. İnsanlari gözümüzü kirpmadan kirmak, defterden silmek moda olmuş bu zamanda.. Allah ailelerimizdeki huzuru artirsin, fesat insanlardan bizi korusun.. Şimdidrn bayraminizi kutlarim, sevdiklerinizle mutlu günler gecirmenizi diliyorum ;)


Read More

14 Temmuz 2014 Pazartesi

evim evim güzel evim :)

Merhaba arkadaşlar :)
Bilgisayarim çöktü ve en olmadik zamanda bilgisayarsiz kaldim.
sinavim cok süper olmamakla birlikte gayet güzel geçti. 
Sinavdan hemen sonra evimi donatmak için istanbula gittim..
üç günde hem gezdik hem yerlestirdik.
fotograflari da acele acele ucaga yetisecegimiz zaman çekti ablam :)
Birkac eksigimiz olmakla birlikte evimiz kullanima hazir. 
Bu yaziyi da telefondan yaziyorum cok zormus bilgisayarsizlik ahh :)) 
Hayirli ramazanlar diliyorum. .















Read More

Etiketler

izle_yorum (30) günlük (29) ABD (25) kendimden (25) WAT (23) sinema (22) kendimce (19) özel günler (18) Trabzon (16) şiirler_im (16) geziyorum (14) müzika (14) Alıntı (13) yazılar_ım (13) Ramazan (12) hediye (11) keçe tişörtler (11) film (10) hediye çekilişi (10) kadın erkek (10) keçe (10) mutlu pazarlar (10) happy sundays (8) kadın (8) EVLİLİK HAZIRLIKLARI (7) aşk (7) bayram (7) film önerisi (7) nişan (7) günlük haberler (6) hediye zamanı (6) son gün sınava çalışan öğrenci (6) üniversitede öğrenci olmak (6) anne (5) beyaz dekorasyon (5) sözler_im (5) ülkemden haberler (5) Mim (4) Yemek yapıyoruz (4) dekorasyon (4) ev dekorasyon (4) hediye fırat (4) internetten alışveriş (4) istanbulun havası (4) keçe kırlent süsleme (4) kitaplar_ım (4) küçük hanım mutfakta (4) ÇEYİZ ALIŞVERİŞİM (4) Cupcake nedir (3) KPSS (3) New York (3) YENİ YIL (3) blog (3) burçlar (3) doğumgünü (3) eski hayatlar (3) kadın şeytandır (3) keçe fırat (3) söz (3) tatil (3) vizyondakiler (3) yaşlılık (3) yolculuk (3) özel fotoğraflar (3) 1 Kadın 1 Erkek (2) 2013 burç yorumları (2) Alzheimer (2) Amelie (2) Before Midnight (2) Before Sunrise (2) Before Sunset (2) Blair Waldorf (2) Büyükada (2) Cem Yılmaz (2) Cesur (2) Gossip Girl (2) Kadir gecesi (2) Kadının kanserle mücadelesi (2) Karla Gerard Art (2) Keçe Tasarım Tişört Hediye Çekilişi (2) Kısa Günlük Gezi (2) Kız kardeşim (2) Leighton Meester (2) Maçka (2) Mevlana (2) afiş tasarım (2) alışveriş çanta (2) angry birds (2) biz Türk'üz (2) dinle_yorum (2) evlenmek (2) fırat (2) fırat karikatür (2) havuç suyunun faydası (2) ilginç evler (2) insanlar (2) keçe bardak altlığı (2) magazin (2) mervesevim.com (2) oruç (2) photoshop (2) sokak fotoğrafları (2) taksim (2) tarçının faydaları (2) televizyon (2) topluma hizmet (2) usb flash bellek hediye (2) yemek defteri (2) çalışma odası dekorasyonu (2) öğrenci evi (2) öğretmen atamaları (2) öğretmenler günü (2) ünlülerin evleri (2) İSTANBUL (2) 1Nisan (1) 2012 Dünyanın En Güçlü Kadını (1) 2012 Türkçe Olimpiyatları (1) 23 Nisan (1) 7 numara (1) 8 Mart (1) ATT (1) Adalar (1) Adını Feriha Koydum (1) Ahmet Kural Kadınım Şiiri (1) Arife Günü (1) Aşka Yükseliş (1) Baby Shower Davetiyeleri (1) Bakkal (1) Beren Saat (1) Bernardo (1) Blake Lively (1) Burcu Çetinkaya (1) Cem Yılmaz İstikbal Marşı (1) Cesaretin Var Mı Aşka (1) Chuck Bass (1) Demet Evgar (1) Deprem (1) DİKENLİ YILBAŞI ÇİÇEĞİ (1) Elle Dergisi (1) Emirin Yolu (1) Emre Karayel (1) English Home'da İndirim (1) Erçiş (1) Eurovision 2012 (1) Evim Sensin (1) Evlerinin Önü Mersin (1) FINDIK (1) Fahriye Evcen Özcan Deniz (1) Fındıkzade Pazarı (1) Galata (1) Garipçe Köyü (1) Green Gate (1) HOBBİT (1) Hamsiköy (1) Hamsiköy Sütlacı (1) Happy Mother's Day (1) Hasret (1) Iron Man 3 (1) KIŞ (1) KOKİNA (1) KOKİNA YILBAŞI ÇİÇEĞİ (1) Kalandar Gecesi (1) Karaköy (1) Kelebeğin Rüyası (1) Kenan İmirzalıoğlu (1) Kestane (1) Keçe Beşiktaş Amblemi (1) Knorr Fırında Tavuk (1) Kurban Bayramı (1) Küçük Prens (1) Lana Del Rey (1) Laz Dursun Yemekteyiz (1) Manola Valdes Sergisi (1) Marilyn Monroe (1) Marilyn Monroe Heykeli (1) Marjin (1) Mark Zuckerberg (1) Mavi Jeans (1) Mavi Tişört (1) Mavi Şehrini Tasarla (1) Merida (1) Minyatürk (1) Moskova'nın Şifresi Temel (1) Mug cozy (1) Muhteşem Gatsby (1) NFK (1) Nar Taneleri (1) Nazım Hikmet Hoşgeldin Kadınım (1) Nil Erkoçlar (1) NİŞANLANDIM (1) Osman Sınav (1) Parfüm Tasarım (1) Pastabiye kurabiye (1) Pier Loti (1) Pijama (1) Piknik (1) Rachel Beckwith (1) RedHack- KızılHackerlar (1) Ropörtaj (1) Sarıyer Garipçe Köyü (1) Serena Van Der Woodsen (1) Statue of Marilyn (1) Steve Jobs (1) Sultanahmet Kadın Eli Sergisi (1) Susam Sokağı (1) Sümela Manastırı (1) Tarık Tufan (1) Tevfik Fikret'in Evi (1) Tuğçe Kazaz (1) Uzun Hikaye (1) VİALAND (1) Windows 8 Reklamı (1) Yayla (1) Yılmaz Özdil (1) akordiyon (1) alem (1) anasözü (1) arama sorgusu (1) atasözü (1) atıştalimi (1) aşkın renkleri (1) banka (1) bağdat/trabzon hurması (1) borç (1) boğaz ağrısı (1) büyük şehir (1) cath kidston cupa (1) chester koltuk takımı (1) cinsiyetini değiştirdi (1) country yatak odası (1) cupkek yapalım (1) deli kadir (1) dizi (1) doksanlar (1) doğaçlama (1) dr.oetker cupkek (1) dr.oetker profiterol (1) dünya akıl sağlığı günü 10 ekim (1) dünya v2.0 belgeseli (1) elişi (1) elmalı turta (1) en rüküş ülke (1) en şık ülke (1) english home (1) ergenlik (1) eskiler ve cep telefonu (1) ev dekorayon (1) eve dönüş (1) firsatisepetle (1) fleurs (1) fotoshop (1) gül renklerinin anlamları (1) haber (1) hafıza güçlendirici (1) happy teachers day (1) heberler (1) home sweet home (1) hurma (1) iftar (1) insanlar alemi (1) istanbulda metrobüs çilesi (1) istanbulun çilesi (1) kadınlar ve çantaları (1) kafes kolye (1) kakaolu fındıklı kek (1) kanaviçe (1) kapalı hava (1) kapı süsleri (1) karalama (1) karısını bıçaklayan kocaların memleketi (1) kermes (1) keçe arapça kaf harfi (1) keçe fil (1) keçe martuşka (1) keçe tavuk (1) keçe çanta (1) kitaplık (1) kredi (1) kurabiye canavarı (1) küçük şehir (1) kız isteme (1) make money (1) makyajsız doğal kadınlar (1) markafoni (1) mağaza kokusu (1) mektup (1) melodramik (1) midemde kelebekler uçuşuyor (1) mizah (1) moda (1) neşeli ol ki genç kalasın (1) o ses türkiye (1) objektif kupa bardağı (1) oda arkadaşım (1) orta asya pilavı (1) oysho pijama (1) penguenler (1) profiterol tarifi (1) puantiye babet (1) resimli su böreği tarifi (1) romatizma ilacı (1) rutine binmek (1) samimi bulmuyorum (1) seksenler (1) sokak oyunları (1) street photos (1) sünger bob (1) süpriz (1) tabu (1) tarçından gelen sağlık (1) tişört (1) ttnet (1) tuzak (1) türk telekom (1) valiz taşıma (1) vogue (1) wordpress blogger farkları (1) yabancı müzik (1) yapma çiçek (1) yaz sonu indirimi (1) yazar (1) yeni hayatlar (1) yufka (1) yufka açmak (1) yüz ifadeleri (1) zaman makinesi (1) zerafet (1) Çanakkale Çocukları (1) Özgürlük Heykeli (1) çalakalem (1) çay hikayesi (1) çerçeve ile duvar dekorasyonu (1) çin restoranı (1) çirkin ördek (1) çiçekler (1) özdemir asaf (1) üşüyoruz (1) İşler Güçler (1) Şems (1) şık rüküş ülkeler (1)

© küçük hanımın güncesi.., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena